Anotace: Moje reakce na Dáš - dostaneš, téma, co se na fóru furt rozebírá.
Tyy jooo, docela ostře.
I když s tebou souhlasím, ale zase na druhou stranu.
Neříkej, že tě nepotěší, když ti někdo napíše kladný koment, nebo když ti někdo tu stovku dá.
05.01.2008 12:38:00 | anti-HERO
Nezbývá, než souhlasit s tím, že hodnocení za hodnocení, ať vysoké za vysoké, nebo naopak nízké za nízké, je kravina.
Nehodnotím proto podle nicku, většina z těch, kterým jsem někam nějaké body hodil, je nemá u všech svých děl, ale jen u těch, která mne fakt oslovila. Když se mi něco líbí, nebojím se to napsat, když mne něco neosloví, přeskočím to a hledám další věci, které by mi něco řekly.
Samozřejmě, když mám někde pochvalné komentíky, jsem rád, když má ale někdo připomínky, ne....ru se z toho. Je to normální, každý má jiný vkus a nemám zapotřebí jej nikomu předělávat a sám sobě něco dokazovat.
Tento článek beru jako pravdivý ... leč snad mírně zbytečný, protože to se systémem zdejšího hodnocení stejně nehne. Ovšem jako apel na svědomí jednoho každého z nás to snad zase úplně zbytečné není. Také bych byl rád, kdyby to přispělo k zamyšlení.
16.08.2007 14:34:00 | Bard
Věci které zvěřejňuji já (kdekoli, nemyslím jen liter) zveřejňuji proto, aby si to ostatní přečetli. Uveřejňuju proto, aby se ti co to čtou zamysleli. Hlavní důvod psaní je v podstatě ten, že cjceš okolí něco říct. Pokud bych nechtěl nic říct, nebudu to psát a zůstane mi to v hlavě...:)
16.08.2007 10:59:00 | Arcanis
Hele legrace je, chtěl jsem ti vlastně na oplátku taky něco pozitivně ohodnotit, no, to si to nejřív přecejen přečtu - říkám si, a zrovna tohle. Teda...propadám se hanbou a samozřejmě ti nic neohodnotím, snad už jen proto že z těch poloidiotů, pisálků, ty si jedna z těch na správném místě. Tedy máš do jisté míry pravdu, jenže, nutno podotknout, liter nám poskytuje právě tu možnost nechat své, možná zbytečně napsané a třeba úplně zcestné dílo ohodnotit ostatnímy. A já, myslím, i když na oplátku, víš jaká je to radost, když ti obrazovka sdělí, že snad někdo je nalazen na tvé vlně...? Tedy, nesouhlasím s tebou v jednom: Hodnoťte! Pokud možno i na oplátku, je to fajn. A za druhé, v tom se myslím shodneme: Liter jsem si vybral jako možnost ukázat to, za co se v mém normálním životě stydím alespoň nějaké části veřejnosti, a za každý koment jsem tímto vděčný. V normálním životě ho nedostávám. V normálním životě ani nepíšu. :-)
27.04.2007 01:39:00 | deus ex machina
Ať tu či onde, všude chleba o dvou kůrkách. Mohu posoudit. Vždyť je to jako v životě, klady i zápory má každý a všechno. Když se mi něco líbí dám sto či osmdesát. Když o něco měné, tak šedesát. Na ostatní nereaguji číselně, ale snažím se povzbudit komentářem. Kdosi se přihlásil, aby mi k jednomu dílku mohl dát nulu a poté se zase odhlásil, nechtěl být zjištěn či čten. A já si říkám: I negativní reklama je reklama... Dobrou noc!
19.04.2007 23:57:00 | Juhunka
oh vidim, ze jsem nasla spriznenou dusi... uz jenom proto 100;)) (ne kvuli podlizacstvi, ale protoze, ac jsem tu kratce, nejak jsem tento popisovany jev zpozorovala)
a myslim si, ze Liter.cz je zcela jiste pratelstejsi nez jiny konkurenkcni nejmenovany server, ktery jsem mela moznost navstvit, a kde si vsichni hrali na velke basniky, jez sezrali vsechnu moudrost sveta:))
19.04.2007 13:07:00 | synthetic darkness