Anotace: Stal se zázrak!!! Ve všech třech úrovních si ze mne demokraticky zvolení zástupci udělali dojnou krávu, přesto si připadám JAKO VŮL!
...beru ...mám se posrat z těch dobrot nebo z politiky ...dyk to vyjde nastejno ...
06.06.2008 13:37:00 | WhiteSkull
…dělej politiku …ze začátku se z toho pobleješ ale pak už ti to bude fuck …hlavně ti budou fuck lidi …nebo buď vůl …budeš blejt nad tím, že na tebe volení serou … ale pak si zvykneš ...mimochodem mám u tebe litr/jedno čeho/ za to, že si mne donutil napsat komentář …no nekoukej, za všechno se platí …:) …
06.06.2008 00:49:00 | WhiteSkull
Politiku řešit raději jen s opravdu velkým ohledem, nebo se z toho člověk fakt zcvokne. Souhlasím :-).
04.06.2008 22:44:00 | Zerkalo
Sio, už jsem si vybral - vypadá to, že volem zůstanu až do dřevěnýho penálu, ale nestěžuju si. Jsou na tom lidi (města a státy) mnohem hůř. (Občas předstírám, že su byk :-))
31.05.2008 23:25:00 | Aťan
Nejsi v tom sám...tyhle hovadiny trápí každého druhého. Žijeme v bordelu, ale přece jen může býti ještě hůř ;-)
31.05.2008 21:16:00 | Chancer
Dá. Tím, že se o tom bude bavit čím dál víc lidí - síla nespokojené veřejnosti by šanci měla. Papalášové jsou taky jen lidi a chtějí být znovu zvoleni. Všeobecná lhostejnost a nedůraznost médií jim nahrává do karet. I v médiích je korupce, co si budeme nalhávat. Internet je poslední svoboděnka, kde si Aťan užívá... :-))
31.05.2008 14:22:00 | Aťan
Víš proč, voděnko? Protože většina lidí si myslí, že se jich politika netýká. Stále stejný scénář: nezajímám se - a proto to neexistuje.Dám malý příklad: po válce se prý hodně lidí divilo (podle historiků), že Němci vraždili v koncentrácích. Ale kdo chtěl, ten věděl.
Nezavírejme prosím ani dnes oči, koukejme papalášům do kapes - najdeme tam svoje prašule...
31.05.2008 13:57:00 | Aťan
Naprosto souhlasím, ale tak ono to stejně skončí válkou a pak se uvidí, ... jestli někdo zbyde;)
31.05.2008 11:41:00 | Orichi