Vážený pane prezidente!
Anotace: Dopis směřovaný hlavě našeho státu!
Vážený pane prezidente,
já, osoba Vám neznámá, se na Vás obracím s pocitem zklamání k našemu českému politickému životu. I mě jste skládal svou slavnostní přísahu, nepatrnému elementu zdejší společnosti. Přísahu? Či jen se jednalo o zvukovou vlnu, která se mi rozrážela u bubínky a smysl svůj ztratila?
Stojíte na vrcholu naší konzumní společnosti, zastupujete nás, sdílíte rozdílné názory a jednáte k nevoli některých občanů i celého světa. V rukou máte jen nepatrnou moc – ale jaký to je pocit? Vědět, že se ráno probouzíte jako nejvyšší představitel státu? Máte moc dát člověku svobodu, tuto volbu často nevyužíváte, věříte soudům a neočekáváte bezpráví?
Neuznáváte globální oteplování, vidíte to pouze jako doprovázející jev moderní doby. Stavíte se tímto názorem celému světu a nebojíte se opovržení. Své mínění formulujete jasně a na úrovni. Nejste zmatený utopický ekologista, který přenáší stonožku přes cestu a doma si na zahrádce pěstuje salát, jelikož nebude podporovat potravní průmysl. Máte názor, jehož se po celý život držíte a proto si Vás vážím.
Konstruktivně kritizujte Evropskou unii, neboť jejími kroky se musí řídit i ty státy, které s daným zákonem nesouhlasí a popírá jejích národní identitu. Obyvatelé pomalu ztrácejí víru v ten úžasný kolos a nesmírný přívod peněz, jak nám bylo ve všech mediích sdělováno. Oči realisty opravdu vidí, že tato unie není výkvětem demokracie, což sám víte.
Podporujete rozvoj amerikanismu v naší zemi i přes značné odpůrce. Podepíšete smlouvu o výstavbě radaru beze svolení občanů. Již z Antiky známe způsob zjištění názoru celé společnosti – referendum. Dovolíte současné vládě obcházet občany a nevadí Vám vznikající nechutenství národa k politice.
Přehlížíte porušení základních morálních norem. Vládní představitelé jsou nejednotní, uráží se a nad hlavami mají mračna plná korupce. Žijí nespořádaný život, nemanželské děti a polygamie jim nejsou cizí. . Hájíte to slovy, dělá to v dnešní době každý. Ale já to nedělám, proč bych měl být řazen do stejné sorty? Nejsem každý, kdo jsem? Jsem ten, kdo by Vám ve veřejné volbě nedal hlas?
Nemáte lehké postavení, náš národ není jednolitý a každému z nás koření krev něco jiného. Máte mnoho zastánců, jež by vyvrátili každé mé slovo namířené na Vaše nejasné kroky. Nechci Vás obviňovat, že svou práci děláte špatně, ale chci Vám pomoci při zdokonalení sebe sama. Měl byste alespoň znát názory, které já, občan České republiky, mám na Vaše vystupování, chování a jednání.
Nevěřím, že se mým dopisem cokoliv změní, že dojde ke vzkříšení politického života. Avšak přál bych si, ať si alespoň můj dopis přečtete a třeba i poté roztrháte, ať mé psaní není pouhým šeptáním do sychravého podzimního větru.
Přečteno 434x
Tipy 2
Poslední tipující: somewhere, Grafomanická MIA
Komentáře (3)
Komentujících (3)