Teda Špidlík je řízek! Ale ,že má až takovej smysl pro humor to sem netušila.No komu by nebylo veselo se 100 litrama za nic ne?
Vím jak si přijít k takovým penězům.Zejtra jdu za šéfem že chci 50 000 měsíčně,aby mě nic nenutilo jít ho napráskat,že mě zaměstnává načerno :-))
10.10.2010 00:08:00 | Iv
Romane, oba víme, že těch národů, co mají máslo na hlavě je víc, ...což pro nás není bohužel omluva. Zdravá sebereflexe je nutná aby se to hlo k lepšímu. Klapky na očích (jak občas někdo radí) nám moc nepomůžou.
14.09.2010 07:27:00 | Aťan
A není to ten Špidla, co mu Špidlová radila, aby to vzal a co se dušoval, že se naučí anglicky? To já bych se nejen smíchy počůral, ale i smíchy posral... Problém je ještě jinde - oni se na něj dívají jako na zástupce té, či dané země a řeknou si: Tak takhle vypadají všichni Ti Češi! TY VOLE, co my od koho můžeme chtít?
13.09.2010 23:19:00 | ROMAN LOHNERT
Až mne jednou, Aťane, ožereš, zjistíš, že jsem ztratil nejen víru v poctivost politiků, ale v poslední době i víru v sebe sama. A to mne zasáhlo nejvíc.
12.09.2010 20:05:00 | Zasr. romantik
Někdy tě romantiku budu muset vožrat, abych zjistil, jestli to nějak nezlehčuješ :-))
11.09.2010 09:28:00 | Aťan
O tom se přece nehlasuje, to se provádí! Demokraticky. Podle zásady: Pravda je jenom jedna, a tu mám já!
10.09.2010 23:08:00 | Zasr. romantik
Aťane, Špidla byl český politik, proč by se měl změnit k lepšímu? Za ty prachy je schopnej čehokoliv, jen aby mu zůstaly výhody. Ještě jsem nezaznamenal slušného politika. Vždycky, když už se mi zdálo, že některý by mohl být alespoň dobrý, něčím to v mých očích posral. Za dvacet let jsem pochopil, že je to zákonitost české politiky. Slušný člověk se tam nemůže dostat už z principu.
Mám lék z Řecka. Ze starověkého. Decimaci politiků. Ročně a losem! Padni komu padni. Za deset let by politika byla téměř čistá.
10.09.2010 20:48:00 | Zasr. romantik