G.P. Taky jsem to včera viděl - na 6 zdravotnických položkách ukradli 31 miliónů, a celkem sumasumárum si do kapes strčili 120 miliónků... tomu říkám živobytíčko :-)
Co se týče Bárty a Johna, držím jim palce, fakt to nemají lehký... kdyby dostali do huby, ani bych se nedivil.
02.11.2010 11:11:00 | Aťan
Hmmm. Včera jsme zase mohli slyšet, kterak byl předražen nákup přístrojů do nemocnice (v MB?)... Přátelé, dlouhá léta jsem dělal na poměrně exponovaných místech v oboru správy nemovitostí. Nevím, jestli máte představu, jaké prachy se točí např. při pronajímání, správě a údržbě nemovitostí v takové bance, nebo pojišťovně, ALE věřte mi, že opravdu dost solidní. A chcrakter práce (najímání dodavatelů, zadávání zakázek od 1000,- do 20.000.000,- Kč, přebírání hotového díla, kontrola správnosti dodávek...) si sám o sobě říká o úplatek. Někdy je to jen oběd, nebo večeře, ale zažil jsem i obálky a pod. Dařilo se mi to odpálkovávat se slovy - "o tom já stejně nerozhoduji", ovšem to bylo stejné, jako bych řekl - dejte to šéfovi. No a šéf bral. Když si po jedné takové opravdu vydařené zakázce koupil byt (půjčil si milion a do půl roku ho zase splati), začalo mi to být fakt nepříjemné. Tak jsem to šel prásknout k náměstkovi...
Já jsem brzy potom z banky odešel, náměstka vyhodili, ale můj bývalý šéf tam sedí dodnes...
A o tom je celý tenhle systém. Nevěřím, že pan John udělá něco ZÁSADNÍHO, stejně, jako pan Vít Bárta plácl do vody v oblasti dopravních staveb...
Bohužel.
02.11.2010 10:25:00 | G.P.
...Katpok, ještě dodatek - za nedostatek peněz nemohou ani audity, ani kontroly. Naopak - kdyby to na vnitru fungovalo jak má, zbylo by na platy i pro ty dole, benzín, počítače, SMSky...
02.11.2010 08:56:00 | Aťan
Zajímavé cifry, až mi je z toho na zvracení. Kéž by tedy John v této od základů špatné společnsoti něco k lepšímu změnit dokázal...Dávám T.
02.11.2010 08:34:00 | Yendas
Katpok, řadoví policisté dobře vědí, kdo místo nich bere tučné odměny. Ale protože tam vládne armádní dryl, mají to těžký.
02.11.2010 07:50:00 | Aťan
alter, trochu, ale jen v HK... a v Menze - 2 povídky. Nejvíc mě oslovují weby a já jim říkám, vemte si u mě na blogu a v Literu co chcete, ale mailem chci zprávičku.
01.11.2010 22:46:00 | Aťan
taky su zvědavá, mimochodem z dvou důvodů, tím druhým je otázka, jestli publikuješ ve veřejném tisku?
01.11.2010 22:24:00 | její alter ego
To estéčko ti patří právem, ač mnohé tady naštveš. I mne jsi několikrát nasral. Sice vím, že se krade všude, ale nevím, že se krade tolik. A hlubokým rozborům politiky a ekonomiky taky nerozumím. Ale uvědomuji si, že i takové nepříjemné věci je nutno zveřejňovat a něco s tím dělat. Ale co? Žiju na malém městě a vidím špatnost a vyčůranost všech úředníků a politiků na komunální úrovni, sere mě to a rád bych s tím něco dělal. Posledních šestnáct let pozoruji, jak noví nadějní a poctiví lidé se dostávají na důležitá místa v městě a jak je ti "staří" pardálové postupně mění k obrazu svému. Zatím se jim to daří je měnit k horšímu rychleji, než ti noví nezkažení přicházejí. Teď, když u nás konečně vyhrála opozice, staří pardáli napadli volby, že nebyly podle zákona. Tak se zase naše město zapíše do análů jako Kocourkov. Ti, co měli volby na starosti, je napadají. A soud jim asi vyhoví.
Tak jak STohoven???
01.11.2010 20:30:00 | Zasr. romantik