Anotace: "Evropská unie nám do toho moc kecá," tvrdí V. Klaus. To je sice možný, ale jsou chvíle, kdy i v EU mají pravdu. (Nemluvím o syrečkách, cukrové řepě a loupákách, které na truc ohýbáme na druhou stranu.)
Sakra Vladane,kdyby jste vy vědci nevymysleli gravitaci,nemusela jsem teď mít po celé kuchyni 80 procent zbytečné DNA !
Ti důchodci vůbec nejdou rozkrájet,ani motorovkou :-)
Nechceš je na pokusy?
Promiň Aťane,že ti tu z toho dělám Sweney Todda.
Už mlčim.Mažu do kuchyně, stejně mě v obýváku škrtí řetěz :-)
25.11.2010 16:30:00 | Iv
No šla jsem pro maso a na hlavní tramvaj přejela bizona,tak to bylo rychlý a zadarmo!
Urvala jsem 3 kila,byl tam děsnej šrumec:-)
Dva důchodci to nepřežili :-(
25.11.2010 15:05:00 | Iv
Vladan : Myslím, že jsme klíčové situace rozebrali v jiných úvahách a vidím, že by to bylo pořád dokola.
25.11.2010 13:03:00 | Yendas
No vy snad obědváte! Teď když jsem se probudila?
Aťane máš to tu tedy dost nesynchronizovaný!
Já teď musím na nákup a vy si tu budete určitě diskutovat za mými zády.
Jak to sakra poznáte,kdy přesně nemám čas ?
Si nepokecám a nepokecám.
Jdu do toho konzumu!
25.11.2010 12:21:00 | Iv
Vladane-no neni problém,jestli dokážeš na googlu přepsat mapy až budou mít zas Bilderberg - směr chata,aspoň pár bychom jich zadrápli.
Protiblbostní neni,ale mám tam velkou jámu a manžel má rád karbanátky.Navíc ta finanční krize....
Já už bych se s nimi tak nějak nepárala:-)
Konečně by byli užiteční.
25.11.2010 11:34:00 | Iv
Teda Vladane-ten první citát mi vytvořil na zádech mrazivou stezku!
Van Rompuy-indiánsky-Tencosevyskyt-by měl tak nějak zmizet,jít do důchodu,nebo na výlet na Jonpchjong,Guantanamo,nebo cokoliv podobného i se svými kumpány.
To za rohem už čeká Obama s NWO ne?
25.11.2010 01:45:00 | Iv
Aťane neboj se sakra! My máme protiatomovou chatu.Tam se vejdeš s rodinou i Vladanem :-)
Tak vemem vidle,palcáty a dem na ně ne?
Prevence je k nezaplacení :-)
No ale já to myslim vážně.
Teda.
25.11.2010 01:24:00 | Iv
Vladan : Nechci EU, ale nedokážu si představit jinou variantu do doby než se tady nebude alespoň rýsovat od základu lepší a fungující společnost. A to není otázkou jen ČR, ale Evropy a světa vůbec.
24.11.2010 16:46:00 | Yendas
Vladane, prozíravě nejsme v eurozóně, takže se nás to naštěstí bezprostředně netýká. Jó Slováci, ti mají smůlu :)
21.11.2010 10:15:00 | Aťan
Transformace na EU2, bezva :) když použiju styl tvého negativistického sarkasmu, tak taková "transformace" může stát hromadu peněz směrem k horšímu.
Ale nejsem v roli advokáta EU, myslím že jim oba vyčítáme to samé - socialistické hospodářství.
20.11.2010 20:18:00 | Aťan
Nadhodil jsem jen variantu, ne že to tak musí dopadnout. Tys byl asi ještě malý :), ale když jsme se odtrhli od Rakouska-Uherska, dostali jsme po 20 letech pořádně napráskáno. Po válce tu vládli zase bolševici z Moskvy a čeští prdelvlezkové, fujtajbl. Vyhovuje mně po téhle stránce připojení k EU a NATO, bojím se, no...
20.11.2010 09:58:00 | Aťan
A co bude pak... válka? Hm, príma změna :) Nechci mluvit samozřejmě za Yendase, ale já ho takhle pochopil. Počkáme si na jeho koment...
19.11.2010 13:48:00 | Aťan
Ne ne, tak to tam nechodí. Buď v klidu, jednotlivé státy si tak strašně závidí a čumí pod pokličku, že čachry v tomhle směru jsou takřka vyloučený.
Jediný co jim vyčítám je to, že jejich šustění papírem stojí tak nekřesťanské peníze. Socialistický způsob přerozdělování peněz v EU je opravdu hnusnej zlozvyk.
19.11.2010 13:33:00 | Aťan
...no, když se do toho po večerech pustíme, tak bychom to mohli mít do zimy pod střechou :) vezmi si parlament, já vlítnu na senát, chlapi dorazej zbytek.
15.11.2010 16:55:00 | Aťan
Chjo.Doufám,že to tu dají naše děti jednou dohromady.
Nebo aspoň vnoučata!
Já unii nechci,ani nic podobnýho :-(
Nebo my? To asi nestihnem co?
15.11.2010 14:25:00 | Iv
Yendas, je to tak. Když jsme měli v 90. letech možnost se vytáhnout, všem ukázat jak si umíme sami vládnout, rozkradli jsme co jsme mohli. Za chvíli na mne vlítne Vladan, že jsme byli v 90. letech ze soc.států nejlepší. Takové pofidérní "vítězství" má hodně hořkou pachuť... :)
14.11.2010 16:33:00 | Aťan
Bohužel jiná alternativa než EU tady není a na to, abychom byli sami v poli za této situace a v tomto stavu, v jaké je naše Země, možná ani nemáme. Bohužel, bohužel, bohužel...
14.11.2010 15:55:00 | Yendas