Anotace: Možná bychom, my postarší, mohli zlehka v komentech omládnout o 21 let :-)
...tak já ještě přihodím jednu do mlýnku.
Pracoval jsem v tiskárně na výrobě okresních a krajských novin, mj. deníku Pochodeň. Tenkrát to byly všechno komunistické plátky, to dá rozum. Půl roku před tím, než to prasklo, volali mě k řediteli. Seděl tam mladej StBák a ředitel bílej jako stěna, nevěděl že má v podniku signatáře Charty 77... a víte co? Já to hodím do úvah, protože to, myslím si, nemá špatnou pointu.
20.11.2010 10:20:00 | Aťan
Před chvílí jsem viděl na TV2 Jaroslava Šabatu s Petrem Cibulkou, jak si "listopad" vysvětlují v Brně na lavičce. Síííla! :-))) Péťa je furt stejnej a já mu fandím, ...i když jeho chování u mnohých vyvolává spíš averzi, v podstatě měl pravdu tenkrát (v Chartě) i teď. Je to náš český "pitbull". Kdypak dostane na Hradě medajli?
18.11.2010 19:40:00 | Aťan
http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8
Tuhle písničku od Kryla asi všichni znáte,že jo?
Stále aktuální :-(
18.11.2010 13:43:00 | Iv
No musím se přiznat,že ještě do loňska jsem se na ten svátek těšila,páč jsem naivně celé roky doufala,že my, voliči s tím dokážeme něco udělat,ale byla jsem slepá a hluchá asi :-(
Nebo blbá spíš tedy :-o
Vždycky jsem si 17.nostalgicky připoměla tu tehdejší atmosféru a prožívala ji každý rok dokola.To bylo asi na tom to nejhezčí.
Ale když jsem konečně letos procitla do tvrdé reality,jsem od té doby dost naštvaná a včera poprvé jsem na ten svátek neměla náladu a nekoukala v tel.na 17.11.
Bohužel mne víc zaujal snímek o Einsteinovi.Ten nám připravil alespoň zajímavější budouctnost.
Když to řeknu bláznivě,stručně a jednoduše,tak naši soudruzi se akorát převlékli za monarchy.
Nenápadně :-)))
Taková novodobá monarchie no :-o
18.11.2010 13:30:00 | Iv
Katpok bylo nááádherných 16, Yendasovi 15, já po 2leté pauze po rozvodu začal chodit s mou nynější ženou... doufal jsem v lepší zítřky, jako každý. :-)
18.11.2010 09:43:00 | Aťan
Zásah policajtů tehdy – to byl hnus hnusů. Když se však po 21.letech dívám na to, co nám tento zlomový okamžik přinesl dobrého a co špatného, tak se přiznám k tomu, že jsem se včera raději snažil nemyslet na to, že je „státní svátek“. Jinak ale hezky napsaná úvaha, takových holek a kluků tehdy bylo „víc“. Sice mě tehdy bylo 15, ale i tak si na vše živě pamatuji. Škoda jen toho, co se pak dělo dále...
18.11.2010 09:23:00 | Yendas
Katpok - 16? Člověk teď na to s odstupem času kouká jinak. Štve mě (a teď bylo o tom při výročí i v TV dost dokumentů), že kdo byl u moci před rokem 89, tahal za nitky i dál, jenom na ně nebylo tolik vidět. Mluvím o bankovním sektoru, správních radách všeho možnýho, lobování v parlamentu, ovlivňování soudů, policie... atd. Před zraky celého národa se rozkradlo to, co tu po komunistech ještě zbylo.
18.11.2010 08:08:00 | Aťan
Díky, veteráni a veteránky, že jste se stavili na kus řeči. :-)
Nikdy nezapomenu, jak jsem z rádia po dlooooouhé době zase slyšel Martu Kubišovou. Myslím že jsem i uronil... kurňa...
17.11.2010 17:40:00 | Aťan
Já tam 17.nebyla :-(
Ale pak už (nevím od kdy) každý den na Václaváku.
Dělala jsem za rohem,takže z práce rovnou-třepat klíčema :-)
A s trikolorou na bundě samozřejmě :-)
Hezká nostalgie.
My jsme bohužel nestávkovali-měli jsme velmi důležité poslání-ondulovat lidem hlavy :-) :-)) :-)))
Pokud by to nebylo poznat-byla jsem kadeřnice :-(
Ale když jsme měli odpolední,vedoucí nás pouštěla po jednom,v pracovní době na hoďku na Václavák.
Hodná.
A charakterní-za komoušů lezla předsedovi družstva do pr..
a vždycky když nás přišel seřvat,měla pro něj švestkové knedlíky a po sametu, hned sepsala petici a zasadila se o to aby byl zbaven funkce.Takže v 50. letech skončil jako řadový holič :-o
Ale byl to idiot,tak ho nelituju.
Jemu revoluce asi moc nepomohla :-)
17.11.2010 15:57:00 | Iv
těžko si vzpomínám, je to tolik let
bylo mi deset, dvacet, možná jen pět
a kolem nás proletěla lidská těla
zmáčená od hlavy k patě z vodního děla
ST!
17.11.2010 15:05:00 | hašlerka
já si pamatuju Havel na Hrad, ale možná to bylo několik měsíců i let jindy :-) (a pak Hašek na hrad a to bylo taky někdy jinkdy)
17.11.2010 14:53:00 | ewon