Wikileaks mají ode dneška v ČR pobočku
Anotace: http://pirateleaks.cz/
.
Zatím je web PirateLeaks v plenkách, ale sám jsem zvědavý, jak se k této iniciativě naše úřady postaví. Zřejmě budou tolerantní do té doby, dokud Piráti nenatrefí na něco opravdu horkého.
Na svém webu uvádějí: "Pirátská strana spustila stránku pro bezpečné a anonymní předání utajovaných a cenzurovaných materiálů, aby pomohla otevřenosti a bojovala proti síti politické korupce a organizovanému zločinu v České republice. Navazujeme na Wikileaks, ale lišíme se od ní ve dvou věcech: 1. soustředíme se na Českou republiku, 2. sami jsme otevřeli naše bankovní účty a účetnictí veřejnosti.
Otevřenost úřadů je naším politickým cílem a PirateLeaks s naší vizí transparentních účtů a účetnictí jsou způsob, jak tuto vizi sdílet s ostatními. Jsme přesvědčeni, že v této bitvě nejsme sami. Venku je mnoho lidí, kteří chtějí naši zemi zlepšit a jsou připraveni se této výzvě postavit.
Pokud máte utajované materiály týkající se kriminality nebo financí a chcete je zaslat médiím bezpečnou a anonymní cestou, můžete použít náš zabezpečený a zašifrovaný server. Materiály prověříme a po ověření jejich věrohodnosti zveřejníme."
Posílám jim první utajovaný materiál - kam si před manželkou schovávám ulité prašule... :)
Přečteno 389x
Tipy 5
Poslední tipující: Špáďa, hašlerka
Komentáře (3)
Komentujících (2)