Anotace: "Reformy jsou nezbytné, žili jsme si nad poměry, na dluh, který nikdo nesplácel," uvedl při novoročním projevu prezident ČR Václav Klaus.
K.M-Já bych to řekl jinak-život není JEN o penězích..Ale zas tak špatné nejsou..
28.02.2011 17:04:00 | Weylin
Já se do politických debat nepouštím,myslím že věci nejsou vždycky jen černé nebo bílé,ale tady bych celkem souhlasil..Ale nebudem dělat žádnou revoluci,že ne..?:-)
28.02.2011 17:03:00 | Weylin
Život není o penězích a některým trvá dlouho než si to uvědomí. No a některým ještě dýl.
10.01.2011 21:15:00 | Žqáry
Díky Siorakovi za příspěvek.Celente mi mluví z duše.Jen bych už ani neinvestovala tak do zlata,jako spíš do kvalitní půdy.Myslím,že se bude brzy hodit a bude mít cenu :-(
05.01.2011 01:52:00 | Iv
Ty jo,těch je,to by fakt mohli zvládnout :-)
Jestli je to petice,zde je můj podpis.... +++
Já neumim křížek :-(
05.01.2011 01:32:00 | Iv
Sio dík za námět - šup s tím na můj blog :-)
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1101/chcete-se-potesit-cizim-nestestim-tak-treba-usa
03.01.2011 19:32:00 | Aťan
Co se politických úvah týče, a naší úzké party, mohu-li se tak vyjádřit :) přednosti Literu vidím hlavně v tom, že se vzájemně inspirujeme ...a když někdo narazí na něco opravdu zajímavého (hodně plodnej je Siorak :) tak si člověk rád počte. Jana mě kupříkladu teď láká na Nemocnici na kraji města, pffff... to znám nazpaměť. (počkám jestli přijde s větším kalibrem :-)
03.01.2011 17:53:00 | Aťan
Po poslechu našeho "panáčka" (pardon modrého ptáčka-exptáčka prezidenta) se mi až zdvihnul žaludek. Plně sice souhlasím s tím, že žít na dluh je více než nezodpovědné, avšak KDO ZA TO MŮŽE!!!...Snad ne ti, kteří na to nyní budou nejvíce doplácet... Aťane, vystihl jsi to výborně - ode mě velký supertip!
03.01.2011 14:15:00 | Yendas
Přidávám se k podpisu... navrhuju to udělat tak, jak to nastavili oni... tedy jim pošleme příkaz k úhradě a budeme trvat na zaplacení do 15ti dnů. Pokud mají požadovaný obnos doma, pošleme si pro něj tatrovku (nebo spíš vlak) a není co řešit. Pokud nemají, ať si vezmou komerční úvěr od banky...
03.01.2011 08:35:00 | Daniel S.
Čím víc jim vidíš do karet, tím hůř jejich lži dokážeš v klidu tolerovat. V ČR to ještě potrvá, než se lidi probudí ze zimního spánku, bude nás to stát zbytečně další rozkradené miliardy stejnýma gaunerama. To není česká holubičí povaha, to je jen naše zabedněnost a lhostejnost, bohužel. Já jen doufám, že si to dnešní mladí (hlavně studenti) nenechají líbit, narodili se do svobodnějších poměrů, už nejsou tak připosraní jako staří "zkrocení" totáčem. Jan Keller, Libor Michálek a jemu podobní - ti to asi tady rozjedou, doufám. :-)
01.01.2011 20:23:00 | Aťan