Konečně přišla dobrá zpráva, na kterou jsem dlouho čekal...

Konečně přišla dobrá zpráva, na kterou jsem dlouho čekal...

Anotace: Unie bezpečnostních složek ministerstva vnitra se postavilo soudní a politické mafii.

.

Kauza "Drobil" byla poslední kapkou, kdy pohár trpělivosti už přetekl. Šéf protikorupční policie Tomáš Martinec a posléze i policejní prezident Petr Lessy v souvislosti s vývojem v kauze Drobil konečně bouchli pěstí do stolu.

____________________________________________

Oficiální prohlášení Unie bezpečnostních složek ministerstva vnitra ČR

Vážení kolegové, občané,

dne 12. června 2011 se zkontaktoval mimořádně výkonný výbor (VV) Unie bezpečnostních složek MV působící hlavně v resortu policie, k projednání situace, která je patrná v celé České společnosti a která si vyžádala toto mimořádné sdělení občanům a kolegům od Unie bezpečnostních složek MV.

Po posledních událostech, které víří vzduch v této zemi, jsme nuceni vydat za své členy rozhodnutí, ke kterému máme od členů UBS-MV mandát. Vzhledem k tomu, že Policie ČR je policií apolitickou a chrání občany ČR, vydává tato odborové organizace, zastupující své příslušníky UBS u policie, toto prohlášení:

Poslední události, jež zasáhly naši společnost, ukázaly, jakým způsobem lze hodnotit morální, lidský a profesní kredit naší politické scény. Nebojíme se říci, že občané České republiky jsou již na pokraji tolerance vůči těmto praktikám a nesouhlasná nálada může velmi brzy přerůst přes hlavy vrcholných představitelů politické moci.

Nadávky a výsměch politiků, vzkazy přes média o policejních flákačích, snižování mezd bezpečnostním složkám a armádě ČR na hraně únosnosti, nedává poctivým policistům ve společnosti dobrý kredit. Avšak policie musí konat dle zákona, dbát na pořádek a v případě porušení zákona občany ČR, sjednat pořádek. Pokud by ovšem měla PČR a jiné bezpečnostní složky zakročit proti pokojně demonstrujícím občanům této země, které se řídí Ústavou ČR, Listinou základních práv a svobod, je Unie bezpečnostních složek proti jakékoli této politické zbrani vůči obyčejným lidem.

V roce 1989 byla Policie (tehdejší Veřejná Bezpečnost) zneužita proti samotným občanům národa Československého. Tato situace se již nesmí nikdy, podotýkáme důrazně, nikdy opakovat. Pokud by mělo v budoucnu dojít k sociálním a občanským nepokojům občanů ČR proti jakékoli vládě a pokud při těchto možných protestech nebude docházet k naplnění skutkové podstaty trestných činů, policie ČR nesmí zakročit proti hlasu lidu (dle Ústavy a LZPS ČR).

Věříme, že k takovému incidentu nikdy v této zemi nedojde a plně podporujeme jakékoli slušné protesty, které jsou v mezích zákona. Sdružujeme stovky policistů, kteří jsou slušní, odpovědní, morálně vyspělí a poctiví. Pokud by ovšem některý z našich členů vykročil nesprávnou cestou a nerespektoval morální kredit policisty a povinnosti policisty, Unie bezpečnostních složek se s tímto svým členem navždy rozloučí a sama nechá svého člena řádně prošetřit.

Apelujeme na všechny příslušníky bezpečnostních sborů, aby se při své službě, při svém vystupování a zejména při výkonu ochrany zájmů chráněných zákonem, nenechali zastrašit a řádně si plnili své zákonné a morální povinnosti a cíle. Vnímáme toto prohlášení, jako morální a profesní povinnost a jako naplnění přísahy příslušníka Policie ČR. Policie je zde pro občany, NE pro politické strany. Proto konejme tak, jak nám ukládají zákony této země, Ústava ČR, Listina základních práv a svobod. Jsme přece také jen lidé a občané této země.

Výkonný výbor
Unie bezpečnostních složek MV

__________________

Pozn.: Nerad bych to zakřiknul, ale rok 2011 by měl být reparát za nepovedený rok 1989. Pokud se ale občané ČR neprobudí a nepodpoří nově vzniklé iniciativy, zase prohrajeme. Zatím je v běhu inciativa občanských sdružení k vypracování strategie a koordinace postupů v boji proti mafii:

P O Z V Á N K A

Občanské sdružení Veřejnost proti korupci pořádá pracovní setkání představitelů občanských iniciativ a volebních seskupení z celé České republiky, zaměřených na protikorupční tématiku. Cílem setkání je navázání vzájemné spolupráce a diskuse v těchto
oblastech:

- Informace o vlastní činnosti a jejich výsledcích;
- Formulace priorit a kroků v oblasti potírání korupce;
- Prohlášení o společném postupu.

Čtvrtek, 30. 6. v 17:00 hod.

(jednání by nemělo přesáhnout max. 2 hodiny)
New York University of Prague, Malé náměstí 11, Praha 1
(vchod- pasáž z Malého náměstí do Michalské ulice)
Tímto prvním setkáním bychom rádi nastartovali tradici pravidelných setkání a výměny zkušeností.

.
Autor Aťan, 21.06.2011
Přečteno 418x
Tipy 5
Poslední tipující: Duše zmítaná bouří reality, Daniel S., Zasr. romantik
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře
líbí

Sio promiň, ale i když tě mám rád, zůstal jsem antikomunistou.

Psal jsem nedávno o webu NapišteJim.cz, a dnes mně od nich na mail přišla tzv. souhrnná zpráva:

Celkově za necelé 4 týdny provozu server NapisteJim.cz hlásí více než 15 000 návštěv a více než 2000 odeslaných e-mailů poslancům a senátorům. Ty, které jsou veřejné, můžete vidět zde: http://napistejim.cz/list

Pište o tom, co vás trápí nebo štve... a dávejte vědět dál:-)!

Krásný týden:-)

Veronika Šumová, KohoVolit.eu
e-mail: Veronika.Sumova@KohoVolit.eu

(pokračuju dole)

23.06.2011 16:53:00 | Aťan

líbí

Psal jsem pravicovým poslancům ohledně anonymních akcií na majitele, ale jakožto "antikomunista" jsem přirozeně nevynechal komunisty - Filipem počínaje a Grebeníčkem konče. Kopíruju veřejný dopis poslancům:

Komunisté a fašisté musí z kola ven!
11.6.2011

Špatný den,

zajímalo by mě, proč jste (předsedou) členem strany s tak nechutným názvem "KOMUNISTICKÁ". Je to úplně stejné, jako byste byl ve straně fašistické.

Vždyť v období teroru (1948-1954) bylo popraveno 241 lidí - obětí justičních vražd. Dobře to víte a přesto v tak odporné straně jste? Další stovky lidí zemřely ve vězení nebo při pokusu o útěk za hranice. Až do konce komunistického režimu byly statisíce lidí nespravedlivě vězněny. Obětmi represí byli členové západního (ale částečně i východního) odboje, soukromí rolníci a intelektuálové. Mnoho režimu nepohodlných lidí bylo vyhozeno ze zaměstnání. V rámci stalinské teze o zostřování třídního boje byli popraveni i někteří členové KSČ, včetně generálního tajemníka Rudolfa Slánského.

V tomto článku se popisují fašistické metody komunistů při likvidaci církve v roce 1950.

http://www.knihy-a.cz/12155/akce-k-komuniste-za-jedinou-noc-rozprasili-katolickou-cirkev

Reformní rok 1956 se v KSČ příliš neprojevil. Čeští komunisté i nadále pronásledovali a perzekvovali své odpůrce - občany Československa. Toto pronásledování bylo kontinuální až do listopadových událostí 1989, byť v 60. letech došlo ke zmírnění.

Všechny strany hlásící se ke komunismu by měly být zakázány, neboť šíření komunistické ideologie je trestné, a to podle § 260 trestního zákona, který zakazuje podporu a propagaci hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka. V roce 2006 přece vznikla senátní komise, která měla činnost a stanovy strany prozkoumat, zda porušují zákony Česka. A zkoumá se dál a dál... typicky český postup, fuj tajbl. Téměř žádné politicky motivované zločiny spáchané v době vlády KSČ nebyly soudně projednány a potrestáno bylo jen několik jedinců.

Kruté zacházení komunistů s opozicí např. na Kubě, Severní Koreji, Číně... také ukazuje na fašistické metody.

Je mi smutno za všechny oběti, ...i mezi mými příbuznými.

Bez pozdravu,
Vlastislav Moravec
_________________________

Odepsala mi jediná poslankyně za KSČM, ale jakoby mně nic nenapsala, viz:

Pane Moravče, jsem připravena diskutovat s každým, kdo chce vyslechnout můj názor. Vy už jej máte.
Zuzka Bebarová - Rujbrová

...takže svůj názor znám, ale její si nikdy nedovím... :-)

23.06.2011 16:52:00 | Aťan

líbí

Sio, největší naštvání (hlavně vyšetřovatelů velkých kauz) je v tom, že oni třeba dva roky makaj na případu, ale protože v tom je namočený nějaký vysoký politik (nebo politici), státní zástupce to odloží. Když se to vyšetřovateli nelíbí a začne se nedejbože bouřit, vyrazej ho z práce. Kubice a Lessy to vědí moc dobře a proto mají chuť politikům zatopit. Ostatní policisté se rádi přidají, protože jim sáhli na platy.

Mimochodem k těmto jejich dnešním postům - ministr vnitra a policejní ředitel - jim pomohli HLAVNĚ Véčkaři (přihřejvám si polívčičku :)

23.06.2011 10:13:00 | Aťan

líbí

Vladane, nemíchej hrušky a jablka.

Policie ve čtvrtek odložila případ údajného podplácení odvolaného šéfa Státního fondu životního prostředí (SFŽP) Libora Michálka ze strany bývalého ministra životního prostředí Pavla Drobila (ODS). Mezi žalobci a policisty vypukl spor o to, kdo za odložením kauzy stojí.

Z novin: "Policejní orgán v této věci dospěl k jinému právnímu názoru a zmiňované usnesení o odložení věci vydal na pokyn dozorové státní zástupkyně," uvedl však Martinec. "Máme ve spisu dokumentováno, že dozorová státní zástupkyně vydala pokyn, že do dnešních 11 hodin máme vydat usnesení o odložení věci," doplnil Lessy. Vyjádření, že se policie ztotožnila s názorem žalobkyně, považuje za nepřijatelné. V pondělí se obrátil na nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana a požádal ho o vysvětlení.

Dole v mém dodatku si přečti, co se v soudnictví léta děje.

21.06.2011 23:07:00 | Aťan

líbí

...dodatek: v tichosti to nebude stoprocentně, např. kolem státního zástupce Rampuly & spol. je řevu až až:

http://www.nfpk.cz/_userfiles/soubory/clanky/2011_05_23_respekt_lm.pdf

21.06.2011 22:55:00 | Aťan

líbí

Romantiku, musel bych být jako chobotnice, abych ti na prstech spočítal, kolikrát jsem se už zklamal. Ale teď si všichni vzájemně držme palce, aby to KONEČNĚ vyšlo.

21.06.2011 22:10:00 | Aťan

líbí

Dobrá zpráva, nadějná. Jen bych doporučil mírnou opatrnost, kolik podobných prohlášení jsme za minulé století museli vyslechnout. Nevěřím, že by se profesionálové nechali v tichosti odstranit ...
Ale dobrá, nadějná zpráva!

21.06.2011 22:02:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel