Fejka jsem měl rád, po ZOO jsem dokonce občas sledoval jeho činnost v New Yorku:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/0909/new-york-manhattan-3
Na Český národní dům je třeba myší sjet až dolů.
Že takhle zparchantěl mě fakt mrzí. O Bártovi jsem měl taky lepší mínění - vlézt do politiky s máslem na hlavě, to si koleduje buďto o vydírání anebo politickou likvidaci.
Fotovoltaika - to je průůůser, a hlavně bude průůůser... kdybych se měl jemně vyjádřit.
25.06.2011 12:07:00 | Aťan
... já bejt spekulant se solární energií, tak jsu za prachy z arbitráže ráda...
:o) protože pak třeba v těch starejch vytěženejch dolech pod Ostravou, co je tam beztak vedro a metan (třeba by byl k něčemu dobrý...), někdo postaví geotermální elektrárnu /:o) fakt se mně ten nápad líbí/ -- no a co pak že
25.06.2011 12:05:00 | pamp_elka
http://ekonomika.idnes.cz/statu-hrozi-arbitraze-za-ctyricet-miliard-hajit-ho-budou-cizinci-ph4-/ekonomika.aspx?c=A110622_194835_ekonomika_abr
já věřím, že ten pan Šnábl asi bude schopnej, jestli teda vyhrál ty další arbitráže.
Otázka ovšem zní, když už se s tou solární energií cosi dosti zprasilo -- a ono se zprasilo /na úrovni mého *selskorozumového pohledu* -solární panely patří na střechu, kde je nevídám, nikoli na zemědělskou půdu, kde je vídám -- no ale vše zlé k něčemu dobré, třeba si zem. půda odpočine/ --PROČ JE KONZULTOVÁN PAN ŠNÁBL NYNÍ, NIKOLI VE FÁZI, KDY JE SCHVÁLENO NAŘÍZENÍ, KTERÉ JE TEĎ PŘEDMĚTEM ARBITRÁŽE?? Opravdu neexistovala čistší cesta, jak onen omyl zapravit?
/:o) a ještě, hele:
http://www.mediakom.cz/cs-web/index.php?option=com_k2&view=item&id=46:cesku-hrozi-arbitraze-presahujici-260-miliard-korun&Itemid=34&tmpl=component&print=1
http://www.smedjorgensen.com/cs/newsletter-arbitraz-proti-ceske-republice-v-otazce-fotovoltaiky/
Otázka z dětského hřiště - "jsi blbý nebo navedený?" -- stává se opět aktuální.
Obávám se, že .... se ukáže.... že všichni byli pouze blbí...
25.06.2011 11:47:00 | pamp_elka
http://ekonomika.idnes.cz/fejk-opusti-ceske-drahy-i-statisicovy-plat-rika-ministr-dopravy-p87-/ekonomika.aspx?c=A110621_085249_ekonomika_cem
Tak už Aťane víš, co na těch ČD Fejk ve skutečnosti dělal? :) nemohu se zbavit dojmu, že *muže (ex)ministra Bárty* elegantně vyřídila čísi klika - na vlně protikorupčních nálad..... A ví pámbu, čí klika to byla a v čí prospěch. :o) pan Fejk poněkud komicky předčasně dojel na vlastní ehm napíšu to ještě jednou, přizdisráčství - kdyby nebyl tak pitomě hrabivej a zatím bral nějakej normální plat, posléze by mu možná jeho účinkování v komedii přineslo efekt mnohem podstatnější....:o) a nebo taky ne, protože jakási vlastnost pana (ex)ministra Bárty způsobila, že se obklopil partou hmm neprofesionálů? hlupáků? co já vím? ....:o) v důsledku toho prosáklo na veřejnost, že pan em. B. není tím, kým se tváří být, zatímco u jeho konkurentů se tak nestalo, přestože nepochybně ROVNĚŽ z valné části nebyli/nejsou tím, za koho se vydávali/vydávají. :o) legračním paradoxem může být, že z přítomnosti konkurenčního supa v železničním hnízdě by ta veřejnost třeba nakonec ten prospěch měla -- A NEBO TAKÉ NE...
Moc, moc na tom náměstí přemýšlejte, jaká pravidla vlastně nastavit....http://ekonomika.idnes.cz/patria-se-brani-proti-pokute-od-cnb-zaluje-banku-o-pet-milionu-pty-/ekonomika.aspx?c=A110625_1609409_eko-doprava_taj............Rozumíš tomu? Rozumíš, k jaké rafinovanosti vlastně ty podrazy /předpokládám, že ČNB není banda starých dam z trhu a k podrazu tedy došlo/ došly? Jak rafinovaná bude to, co máš/máte/máme před sebou?
25.06.2011 11:21:00 | pamp_elka
Jsem pro zdanění transakcí... hlavně mi řekni, kde si vzala, že nechci zdanit Janečka? chjo...
24.06.2011 21:21:00 | Aťan
..no, já ani nemluvila o zdanění elit - v podstatě jsme mluvili o možnosti zdanit transakce, a to bez výjimky, a když jsem o tom uvažovala, zdálo se mně, že by to mohlo být zajímavé a navíc mít nějaké zajímavé vedlejší důsledky.
a jinak se hádat *z ideologické pozice* nehodlám.
24.06.2011 21:01:00 | pamp_elka
pampelko, ty mně píšeš toto: "Upřímně, Tvá argumentace, že *pana Janečka nezdanit, protože on je hodnej*, mne docela nazdvihla."
...a já před tím dole píšu toto:
"Zdanění elit - tohle téma tu proběhlo, a se Siorakem, Danem a Janem Kellerem jsme pro."
Tak o co jde, co je na tom nejasnýho? Stejně jako Vladan mi vkládáš úplně opačné názory? Je to schválnost nebo nepozornost?
24.06.2011 20:47:00 | Aťan
...čímž chci říct, že ta odvolatelnost v tomto prostředí sama o sobě zjevně nestačí.
24.06.2011 20:31:00 | pamp_elka
Já se vrátím sem, abych vám svým *bulvárním komentováním* nekazila debatu u vedlejší úvahy, kterak *ruka trhu sklízí*.
Upřímně, Tvá argumentace, že *pana Janečka nezdanit, protože on je hodnej*, mne docela nazdvihla.
Opravdu proti panu Janečkovi nic nemám - občas mám trochu kousavý styl vyjadřování, ale není vyhrazen panu J. ani nikomu jinému a částečně dává falešný dojem, protože komunikace ve virtuálním prostoru zkresluje.
Ve skutečnosti šlo o to, jak nastavit pravidla, která by měla být jednoduchá, jejich dodržování by mělo výt snadno ověřitelné, a hlavně BY MĚLA BÝT PRO VŠECHNY STEJNÁ, protože na absenci těchto tří věcí podle mne dojíždíme.
Dále, daně nejsou trest, ale odvod na věci, které jednotlivec nezajistí, takže nezbývá, než se na ně složit. Věci z daní pořizované mimochodem rovněž čerpáme nerovnoměrně - uklizečka paní Vomáčková asi méně létá, než známý byznysmen a je možné, že její děti budou mít méně příležitostí využít dobrodiní vysokého školství - proto je asi tak složité se shodnout jak na jejich výši, tak na jejich použití, ale trest to NENÍ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ.
Takže uvažovat o různých způsobech jejich nastavení tak, aby ty účele pokryly, je legitimní - není to urážka nikoho, o jehož zdanění se uvažuje.
Ještě dále, teď jsem čtla: http://www.novinky.cz/domaci/237208-vv-vytahly-majetkova-priznani-a-zaskocily-koalicni-partnery.html ------ panu premiérovi připadá majetkové přiznání jako šikana? :) fakt nevím proč....copak je za co se stydět?
No tak já myslím, že celá ta věc zůstane u *honu na ty ošklivé korupčníky* a akce *práskni svého korupčníka*, které ovšem nebudou mít valného dopadu, kromě pár ostud. Protože k tomu, aby se zprůhlednily jaksi finanční toky, bez čehož mám dojem se v tomto prostředí transparentnosti nedopracujeme -- k tomu chybí vůle......
:) tak pardon, že jsem byla *tak ošklivá*, že cosi mělo bejt---- stejný pro všecky .....:)
24.06.2011 20:30:00 | pamp_elka
ale mne zajímala PRÁCE pana Janečka
/nic, jdu, :o) ještě mám svou vlastní/
24.06.2011 08:21:00 | pamp_elka
Myslel jsem, že o těchto webech víš...
http://www.nfkj.cz/
http://www.nfpk.cz/
Proto říkám, kdo umí s googlem, najděte si o těchto osobnostech co nejvíc. Ty tady furt píšeš o jeho peněžence...
24.06.2011 07:45:00 | Aťan
pampelko, my si s Janečkem furt nerozumíme. Víš o jeho činnosti, kterou dělá až po svém ZAMĚSTNÁNÍ?
24.06.2011 07:38:00 | Aťan
...hernajz, už to fakt vidim: tahle revoluce má na štítě *Budu se v důchodu mít dobře, nebo smrt* a *Přísnost na ty závistivý chudý sfině.....*
:o))))
tak to je teda haluz.
23.06.2011 23:50:00 | pamp_elka
/:o) btw hernajz, nějak začínáš vladanovatět -- :o) ty jseš přece ten revolucionář, tak bys na mne neměl bejt jako na chudší vrstvu vošklivej, ba právě naopak -- :o) aťane hele uznej, že heslo *buď se budu mít v důchodu dobře, nebo smrt* ňák nemá ty správný revoluční grády....;-) /
23.06.2011 23:33:00 | pamp_elka
/to *výhody* prosím zase nebrat vulgárně, pokud možno. brát to jako jakési *zlepšení*./
23.06.2011 22:54:00 | pamp_elka
pozor, to není o tom, zda je pan Janeček prevít. to je o tom, zda je *cesta pana Janečka* cestou, kterou by se mohlo ubírat více lidí až mnoho lidí - už z jakýchsi matematických důvodů zřejmě nikoli.
já jen tvrdím, že bohatství pana Janečka těží z jakési specifické kombinace jeho schopností a momentální situace a že cesta, kterou vzniklo, není použitelná pro více lidí, neboť z velké části pochází z toho, že je lepším hráčem v jakémsi herním systému.
samozřejmě, že pan Janeček jakožto chytrý a schopný člověk by se zřejmě uplatnil v jakémkoli systému - pouze jinou cestou.
dále pak není jisté, zda schopnosti pana Janečka jsou takového druhu, aby je bylo možno použít např. k získání jakýchsi výhod pro větší celky, než je podnik pana Janečka.
protože pokud se nejedná jen o změnu pravidel v bitvě o zbytky masa na ohlodané kosti -- :o) že není ta protikorupční kampaň jen o tom, viď? --- pak asi se hmm nevyhneme situaci celku zvaného Česká republika...
23.06.2011 22:52:00 | pamp_elka
Nerozumím větě: "pan Dalík a pan Janeček jsou třešinky na zákusku." Vidíš je stejně? Všichni bohatí jsou prevíti?
23.06.2011 21:48:00 | Aťan
Janečka ze zlých úmyslů nepodezírám. Nejenže je chytrej, a chytrostí si vydělal velký peníz, ale on myslí i s přesahem, což málokdo umí. Češi většinou čekají, vyčkávají ...ať to za ně vyřeší ten druhej.
Jo, na to "čekání" jsme mistři světa. :-))
23.06.2011 21:45:00 | Aťan
...jinak samozřejmě důchod s REÁLNOU hodnotou vyplácený z FIKTIVNÍCH peněz je protimluv, nesmysl a v masovém měřítku se to dělat nedá....
...a napadla mne ošklivá myšlenka, že skutečná česká republika je ta každodennost, kterou žijeme... většina z nás.... pan Dalík a pan Janeček jsou třešinky na zákusku /:) měla jsem říct třešinky na obědě? to nějak nezní....prostě jsou tu a nějaké jejich množství *se vsákne*, v malém lze přeměnit fiktivní papírky na věci, které existují.......ve velkém by se to udělat nedalo....
ale jak říkám, neumím počítat, neumím měnit neexistující na existující /:) jest to zřejmě změna energeticky nesmírně náročná, opačně... to jde snáz.../, a ani nevím, kde vlastně jsme a co existuje a co nikoli. Doufala jsem, že pan Janeček nebo někdo jiný, kdo umí počítat a v dotyčných světech se pohybuje, by mohl mít jasněji.....
čtla jsem, že na ministertvech studenti ekonomie nemohli dohledat většinu peněz; http://www.zlatakoruna.info/forum-10-online --- byla jsem tam kdesi, kde to už nemohu najít, a ke své hrůze jsem zjistila, že nám tam pan premiér Nečas bojuje proti korupci. ------
Myslím, že za těchto okolností lze udělat jedinou věc - jednoduchej pořádek, ten, co navrhl Daniel, vypadá relativně rozumně, protože proveditelně; až budem vědět, kde vlastně jsme, tak - se asi ukáže, jak je to s těmi důchody a podobnými věcmi.
Také mne napadlo, že asi by bylo šikovné najít nějaké pěkné technologie, které by se daly někam střelit - například jsem čtla, že i u nás lze vytápět domy geotermální energií --- no napadlo by vás to??? střelila bych to skopčákům, pokud to není nějaký -- hoax. teda fligna. :o) kdyby pan Janeček chtěl zainvestovat něco šikovnýho a praktickýho.
/:o) taky prej někdo na zlínský univerzitě vynalezl, jak udělat z živočišnejch zbytků ropu, ale myslím, že není dost mrtvol; tlaky a teploty by se asi někde uhnaly........ no, prostě....
kasino tu nemáme, nemáme, ropu a zemní plyn nemáme, nemáme.... a tož.... co uš.
to až se budete spíjet rajskou šťávou s panem janečkem./
23.06.2011 21:41:00 | pamp_elka
;-/ ne, aťo, na to, že jsem ti chyběla, omluvenku nemám...(no, radši si nechám kecy, abys mne nevykázal, jako jistou Helenku ;-/ )
no, víme, pan Janeček využívá speciální dovednosti v podivném světě /jinej nikda ani nebyl a nebude.../, takže hmmm našel své místo hmmm a to i celosvětově, že ---tož, až s ním budeš za tejden mluvit, tak když je ten Kapitán našeho hospodářstva -- nevymyslel by nějakou chytrou místně-specifickou strategii /nějakou pěknou obdobu své pozice ;-)/ pro tu nešťastnou českou republiku, co velehory jako ve švýcarech nemá, ordnung muss nicht sein, takže štípat dříví na silném a ochotném obyvatelstvu se tu nedá, kasina u krásného bledě modrého moře nemá...mám pokračovat? .....jojo, sponzoruje prej nějaký mladý vědce, nebo co, :o) ale si pamatuji, jak se tu Siorak před mou absencí rozčiloval, že obyvatelstvo je tu beztak blbé, takže ho nemá moc cenu zbytečně vzdělávat, tak nevím, jestli to má budoucnost.....
Já si myslím, že tak velkej kluk, jako pan Janeček, za kterýho navíc pracuje algoritmus, ;-) bude třeba aji rád, že má na hraní něco většího....
Jestli to pan Janeček vymyslí, tak....TEPRVE PAK BUDE FRAJER.
http://www.youtube.com/watch?v=b-AKUdPRiO4
23.06.2011 20:29:00 | pamp_elka
Zdanění elit - tohle téma tu proběhlo, a se Siorakem, Danem a Janem Kellerem jsme pro.
http://www.finmag.cz/cs/finmag/knizni-recenze/jan-keller-jsme-burzousti-kdyz-stoupame-a-socialiste-kdyz-padame-dolu/
Že jsou banky narvaný fiktivními penězi, to jsme tu též proprali, chyběla jsi... máš omluvenku? :-)
23.06.2011 20:11:00 | Aťan
:o)) nonono aťo mluvím snad o KRADENÍ??? :o) mluvím o ZDANĚNÍ, a to takovém, že VELMI NÍZKÉM, neboli PROMILOVÉM!!
/a dělám si srandu, milý Watsone. jak jsem řekla, patrně by to nefungovalo, protože by se objevilo, že část peněz je fiktivních, nekrytých, nebo něco takového. :o) vzhledem k tomu, že se pohybuji ve sférách reálně existujících věcí, se... :o) ehm, i já mohu vykašlat na pana Janečka. :o) pan Janeček mi může udělat jedinou zlou věc - položit měnu. .. a jinak, no, do Bratrstva kočičí pracky new se Ti bude hodit./
23.06.2011 20:01:00 | pamp_elka
http://www.finmag.cz/cs/finmag/ekonomika/karel-janecek-vydelavam-miliardy-bez-rizika/
Tohle je celej článek, tam je právě důležitý závěr článku. Pro mě je Karel Janeček člověk, který si peníze vydělal hlavou, nikomu je neukradl. A přestože se na sociálně slabé může vykašlat, založí Nadační fond proti korupci.
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1105/jsme-korupcnicka-velmoc-kam-se-na-nas-hrabe-ukrajina
23.06.2011 19:42:00 | Aťan
...opravuji svůj původní příspěvek: Dan to skutečně rozčísl. Pominu-li skutečnost, že by nám pan Janeček emigroval do zemí, kde takto nedaněj - :o) ono by to totiž možná trochu uzemnilo takové ty spekulativní fondy, co PREJ nám udělaly tu krizi /už jste viděli ten Inside job? Mně to pustili v dopravním prostředku../, různý ty akcie by opět byly papíry pro seriosní hospodáře.... podvody by opět nabyly staré dobré podoby *nasypal jsem mu do vánoční paštiky strychnin, protože mně prodal ty neexistující doly na diamanty v Jižní Africe/ neexistující papírnu v Dolní Plané/...........:o) a my socky bysme se na chcípajícím kapitalismu trochu přiživily /tedy, než by nám to zatrhla ta VAZBA NA REALITU -- :o) ale věci mají strvačnost, čítám,že ještě takových 10 let by se na horní palubě mohlo tančit.../
23.06.2011 19:32:00 | pamp_elka
http://zpravy.kurzy.cz/261527-karel-janecek-vydelavam-miliardy-bez-rizika/
:o) nemohu si pomoc, Daniel to tady hospodářsky rozčísl - ta jednopromilová daň na finanční transakce...:o) a je BOHATĚ A DO ZÁSOBY POŘEŠENO....
/ve skutečnosti to samozřejmě bude úplně jinak, vazba toho, čemu říkáme *peníze*, na realitu bude trošku jinší, takže při té jednopromilové dani by asi pan Janeček nemohl tolika transagovat- nebo jak se to řekne. pan Janeček prostě t.č. má příjem ze speciální dovednosti v oboru hazardních her, ve které jsme jaksi část toho, co vyprodukujeme a směňujeme, proměnili :o)/
23.06.2011 19:19:00 | pamp_elka