Anotace: V letošním roce proběhne pokus o nápravu tzv. sametové revoluce z r. 1989. Zveřejním některé web-stránky, kde se organizují akce proti zkorumpovanému režimu.
Jo jsem pro... takže vlastně se na tu změnu vůbec netěšíme... současnou vládu milujeme a její pád by byl ta nejhorší katastrofa... :-) Ne, to se prostě nedá... na smětiště dějin s nimi.
28.06.2011 06:34:00 | Daniel S.
...já když se na něco moc těším, tak to nedopadne. Takže budeme dělat jako že nic, jo? :-))
27.06.2011 19:55:00 | Aťan
Kéž by to tak bylo Aťane... moc bych si to přál. pokud se tohle povede a začne se "na každém nároží" diskutovat a dělat politika, tak má demokracie šanci a nebude z toho žádná střelba... Je to jediná šance pro naší zemi... musí se spojit levicový Keller, středový Aťan, křesťan Dan a ostatní lidé schopní kompromisu, musí se diskutovat v každé hospodě, na každém náměstí a za každým rohem.... Pak uje šnace že z výsledku vznikne něco rozumného, co půjde přetavit v požadavky a ty půjde prosadit.
27.06.2011 19:31:00 | Daniel S.
Dane, když to dobře půjde, ještě letos se dočkáš. Až vypukne generální stávka, bude mazec (doufejme nenásilný demokratický) i v té nejmenší vísce. Kupodivu levicový Honza Keller říká zhruba to samé co "středový Aťan": neměly by být hlavním motorem odbory, ale široká masa občanů napříč pomyslnou pravicí a levicí. Odbory ať se samozřejmě přidají, aby nás bylo víc a akce "do hajzlu s mafií" měla větší grááády... :-) viz článek:
http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/vlada/201066.aspx
27.06.2011 18:22:00 | Aťan
Aťane, všiml sis, že se všechny hapeningy a shormáždění konají jen v Praze? Koukák jak můžu a ve svým městě jsem neviděl politický míting už pěkně dlouho. Teda jeden jo - DSSZ. Jinak na nás celkem dlabou milí reformátoři... možná proto tu máme mlčící většinu, nikdo už za ní dlouho nepřijel... Poslední, kdo nějak důsledně objel republiku a zastavoval fakt skoro všude byl Zeman... od té doby zajíždějí jen do okresních nebo krajských měst.
Zapomeňte všichni na reformy, pokud neobjedete republiku celou a nezorganizujete míting v každé vesnici nad tisíc lidí.
26.06.2011 13:00:00 | Daniel S.
...tak já se za tebe přimluvím :-)) Znám jednoho cukráře z Pardubic, který ty pendreky vyrábí...
25.06.2011 10:19:00 | Aťan