Anotace: Pro někoho nestravitelný, ale střízlivý popis věcí současných... tento materiál mám v plánu rozeslat vládním ministrům, představitelům dnešní politické rádoby-elity, i normálním občanům - zaměstnancům, podnikatelům, živnostníkům, rodinám...
V tomto případě bys veřejnost na svou stranu (ani jako mučedník) asi nestrhl, lidi se krve na ulici bojí, protože to většinou odnesou víc nevinní než viníci. Palach, Zajíc a podobní sáhli na život svůj, ne jinému. Kdyby mně policajt oznámil, že na demonstraci někdo omylem zastřelil moji dceru, určitě bych to nerozchodil...
Ale ve všem ostatním s tebou stoprocentně souhlasím.
02.07.2011 13:55:00 | Aťan
Vzhledem k tomu co je to za prohlášení, tak bych se ani nedivil, kdyby naše justice (podobně jako v případě stávky), zareagovala až nápadně bleskově a okamžitě by mě odsoudila. Asi vymažu onen odstavec, na druhou stranu, moje zatčení by bylo možné pokládat za mučednictví a možná by to i zvedlo odpor... na druhou stranu, Palach se upálil a každý se na to vykašlal.
02.07.2011 12:58:00 | Stalker
Stalkere, na rovinu a upřímně ti říkám, že ti fandím a hlavně všem mladým, kteří si nenechají (s prominutím) srát na hlavu. Ale jako starý chartista, třicet let kličkující mezi paragrafy, ti přátelsky radím, odstraň tento odstavec, a hlavně ho nikde nerozesílej:
"Obyvatelé této republiky, nebojte se pozvednout pušky a pistole za svá práva, protože na nic jiného ta odpudivá chátra v poslanecké sněmovně i ti slavní senátoři neslyší. Neslyší na volební výsledky, neslyší na průzkumy, neslyší na stávky, uslyší na střelbu a pronásledování, uslyší na lynčování a na naši válku proti jejich vládě, která nás ponížila."
Naše slepá justice by si na tobě moc ráda smlsla:
HLAVA V
TRESTNÉ ČINY HRUBĚ NARUŠUJÍCÍ OBČANSKÉ SOUŽITÍ
Násilí proti skupině obyvatelů a proti jednotlivci
§ 196
(1) Kdo skupině obyvatelů vyhrožuje usmrcením, ublížením na zdraví nebo způsobením škody velkého rozsahu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
(2) Kdo užije násilí proti skupině obyvatelů nebo jednotlivci nebo jim vyhrožuje usmrcením, ublížením na zdraví nebo způsobením škody velkého rozsahu pro jejich politické přesvědčení, národnost, rasu, vyznání nebo proto, že jsou bez vyznání, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.
(3) Stejně jako v odstavci 2 bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání takového činu.
_______________________
Znáš Stéphana Hessela? Sháním jeho útlou knížku přeloženou do češtiny, kdybys o ní věděl, dej mi prosím zprávu.
http://www.presseurop.eu/cs/content/article/453761-stephane-hessel-vzpouzejte-se
02.07.2011 09:40:00 | Aťan
Asi se tím rozcházíme, protože "mírová" a "klidná" cesta v roce 1989 vedla k přesunu moci z rukou jedněch do rukou těchtýž lidí, jen v jiném kabátě. Komunisti tady fakticky vládnou pořád, jen si dnes říkají jinak a nikdy za svá svinstva potrestáni nebyli!
"Střelba do mafiánů" je jistě krajním řešením, jenže ČR je v krajní situaci a bohužel - těžká doba si žádá těžká řešení. Nevím proč bych měl nějaké gaunery, kteří akorát žijí z neštěstí jiných, či rozkrádají na co sáhnou nebo kteří mění názor podle toho kdo je u moci jakkoliv šetřit nebo se s nimi mazlit?! Co mám říkat, když támhle vidím žebráky a bezdomovce, rodiny které mají sotva na živobytí a důchodce, kteří žijí z toho minima co mají a pak támhle vidím hovado Kalouska, které si nakradlo všechno možné a teď nás poučuje jak si utahovat opasky. Nebo když vidím jak exekutoři zabavují lidem fény, televizory a nebo rovnou byt, ale gaunerům typu Pitra(který byl mimochodem soudci, kteří nikdy oficiálně nebyli jmenováni soudci! KURVA TO JE ABSURDISTÁN!), Krejčíře, Koženého a dalších se vůbec nic nestane a jen se nám na dálku vysmívají a policie je eskortuje ještě do bezpečí. V tomhletom jsem radikál a ano, je mi 19 let. A jsem rád, že jsem tě potěšil.
Chaos a kolaps této společnosti dosáhl takové úrovně, že jen nějaká diktatura vedená morální a intelektuální elitou opírající se o armádu a policii, tady nastolí pořádek, protože parlamentní demokracie v českém podání naprosto a totálně selhala.
01.07.2011 21:38:00 | Stalker
Stalkere, ty jsi mě tímto článkem udělal velkou radost, jestli ti je 19 let, tak tuplem! Na svém blogu už nějaký čas jdu stejnou cestou jako ty, ...ale ještě jsi mi neodpověděl na tu střelbu do mafiánů. Tam se přeci jen dost rozcházíme.
01.07.2011 19:05:00 | Aťan
Siorak to trochu odvedl jiným směrem, ale na to co si napsal jsem ve svém prohlášení také narážel. Toto je bohužel dnešní vládnoucí elita v ČR - amorální, zkorumpovaná a s pokřivenou páteří.
Potřebujeme, aby zde vládla elita disciplinovaná, vzdělaná, ne-egoistická a na racionalitě založená... tedy bohužel něco co v ČR téměř neexistuje.
01.07.2011 18:12:00 | Stalker
Sio, obecně máš pravdu, ale tím že střílíš až tak vysoko (nadnárodní společnosti, diskrétní elita, snaha o světovládu), tak bys mohl minout ryze českou kriminální "nediskrétní" elitu.
Mohl bych nediskrétně jmenovat kriminálníky, kteří zasluhují zavřít za zpackanou privatizaci a kupónovku: Václav Klaus, Dušan Tříska, Aleš Tříska, bratr Dušana T., ...pak další abonenti za katr jsou Miroslav Kalousek i všichni bývalí ministři financí, za místní rozvoj, dopravy, zdravotnictví, vnitra, spravedlnosti, až si vzpomenu tak doplním... za jiné delikty Čalfu ...a na Paroubka, Grosse a Svobodu nesmím zapomenout, Pavel Tykač a Jan Dienstl z Motoinvestu, z Harvardských fondů Viktor Kožený, Karel Köcher, Juraj Široký a Boris Vostrý, za vytunelované podniky a rozkradené banky opět Klaus, Josef Tošovský, Ivan Kočárník, Jan Klak, Roman Češka, Jiří Skalický, Václav Junek, Antonín Charouz, Lubomír Soudek, Jiří Weigl, Libuše Benešová, Libor Procházka, Aladár Blaas, Jan Klacek, Jiří Tesař, Richard Salzman, František Chvalovský, Petr Smetka, Alon Barac, Jiří Čadek a Ladislav Adamec ml., Česká spořitelna: Livia Klausová, Evžen Tošenovský, Martin Kocourek, Josef Kotrba, Kamil Ziegler... no, nechte mě chvilku přemýšlet... Langer, Vesecká, Rampula... ještě bych pár jmen určitě měl přihodit... jó, na podvodný miliardáře jsem zapomněl, ty si dosaďte sami.
01.07.2011 18:06:00 | Aťan
V tomto ohledu mají úspěch s diskrecií. Bilderberg už je trochu profláknutý, ale když se na ulici zeptáš co je Trilaterální komise, Výbor pro zahraniční vztahy CFR nebo Římský klub, tak na tebe každý bude čumět jako puk a nebude tušit co mu říkáš. Až tak úspěšní jsou. Vše se jim podaří umlčet a nebo označit za "konspirační žvásty".
01.07.2011 17:40:00 | Stalker
Vím co myslíš, ale zničení této tajné elity - Bilderberg Group počínaje, CFR konče... je prakticky nemožné v současné situaci a tak se musíme soustředit na naše okolí. I pokud by bylo zlikvidováno to co je v mém prohlášení, pravděpodobně by byla naše republika napadena touto elitou - sankcemi a embargem OSN/EU počínaje, vojenskou intervencí NATO konče.
01.07.2011 11:31:00 | Stalker
...pohled ze strany autora je možná odsouzeno k zapadnutí tady na Literu, ale tím se nenech otrávit. Naopak souhlasím s tím - přimotat se k nějaké občanské iniciativě, je jich bohudík čím dál víc.
Ale to střílení ještě přehodnoť... nerad bych při demonstraci omylem vyfasoval zbloudilou kulku...
P.S. Nestačilo by ti pro začátek Kalouskovi nafackovat? :)
30.06.2011 14:35:00 | Aťan
...dodatek č. 2: v prvním čtení jsem přehlédl pistole a pušky - v tomto nesouhlasím. Při tomto postupu může vyhrát leda tak největší vrahoun, nikdy ne inteligentní osobnost.
30.06.2011 10:49:00 | Aťan
...dodatek: před dvěma lety napsala Jiřina Šiklová "Několik vět", rozuměli byste si...
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1103/nekolik-vet-jiriny-siklove
30.06.2011 10:34:00 | Aťan
S bamekou zásadně nesouhlasím, tvůj článek je o několik levelů výš, než jeho snaha.
Chlape, jestli ti je opravdu 19 let, zatlačím slzu dojetí, protože jsem vážně spokojenej. Kéž by nastupující generace nebyla tak připosraná a "ovčí", než ta moje a mých rodičů.
30.06.2011 07:58:00 | Aťan
No, Stalkere, jistě sám cítíš, že Tvých 2000 slov má trochu jinou úroveň než legendární článek od Ludvíka Vaculíka. Chápu Tvoji naštvanost se současným stavem věcí, protože procento nespokojenosti a neoblíbenosti s touto vládou je tak vysoké, že už se dá začít mluvit o nenávisti k ní. A to je hodně špatné.
Jestli chceš svůj článek masově rozšířit, tak na něm ještě zapracuj. Přesně takhle bych ho já osobně raději nerozesílal. To však ber jen jako přátelskou radu. Tipy nerozdávám, ale oceňuju Tvoji odvahu.
A přestože další komentář nepřidám, je docela možné, že se svým článkem opět rozpoutáš pořádnou diskusi. A to rozhodně není na škodu.
30.06.2011 06:12:00 | bameka