Anotace: Není to zase až tak složité. Nabízím vám manuál tunelování z 90. let od Mgr. Vladimíra Nápravníka, Ph.D. z "Veřejnosti proti korupci". Bodíky netřeba, stačí přečíst a případně přeposlat...
ewone, to v tobě uzrálo dobře.
Nedávno jsem dostal vzkaz, proč tahle témata nepíšu formou povídek, byl bych oblíbenější, nevypadal bych jako zlobivej fracek na pískovišti.
Já tohle mám v sobě vyřešený - v povídkách jsem napsal všechno co vím, víc nevím. Kdežto při sledování momentálního politického dění, se vlastně učím. A protože hodně lidí ví, že politika je můj dlouholetý koníček, po mailu ke mně lítají nové a nové informace, které graficky, někdy stylisticky upravím, a přeposílám dál (blog, Liter, facebook, mail, cizí kopírují z mého blogu, atd.). V tomto "přeposílání" informací vidím větší smysl, než kdybych psal povídky.
Protože česká média mlčí, internet musí letos pořádně zabrat, protože se blíží oprava roku 1989. A když se podíváme za hranice, vře to skoro všude, anonymní i neanomní elitě praská skořápka.
02.07.2011 19:06:00 | Aťan
aťan:
Pro mě ten smysl byl zhruba v tom, aby autor tušil, že ho lidé nemusí pochopit. (což možná ví).
Když jsem to čet podruhý a zhruba si část nakreslil viděl jsem to takto: stát dotuje soukromý sektor- přičemž to je právně posvěcené. Formální stránku věci, kdo komu co půjčil nechávám raději být.(logika mi říká, že z toho profituje jak soukromý sektor, tak zástupce státu).
A pravděpodobně z toho plyne, kdo tratí: poplatník daní, resp. příští generace. Proč se tento člověk nehlásí: protože o tom neví (já doteď tak nějak). Protože vůbec neví (já v 90. letech). Protože je otázka jak se bránit (já po zbytek života :) ), pokud vám to neumožňuje právo. (to zas závisí na tom, jestli to skutečně není protiprávní). A upřímně i kdyby to bylo protiprávní- tak tuším, co jsi psal, nebo bys napsal o soudech.
Nevím jestli je to pravda, ale zhruba takto to ve mě uzrálo. :-)
02.07.2011 18:39:00 | ewon
Vladane, speciááálně tobě koment pro ewona upřesním.
ewon napsal, cituji: "já jsem to čet hodně zběžně. Ale jako reakci napíšu..." atd.
Proto jsem napsal svůj NÁZOR na takovéto povrchní počínání, ...a napsal bych to zřejmě každému (kromě tchýni).
02.07.2011 09:19:00 | Aťan
ewone, nechci se tě nějak dotknout, ale až něco přečteš "nezběžně", třeba tvůj komentář bude vypadat jinak. Vyjadřovat se "za každou cenu" myslím nemá moc smysl.
01.07.2011 18:15:00 | Aťan
já jsem to čet hodně zběžně. Ale jako reakci napíšu, jak to chápu: velice málo. Například nevím, co jsou aktiva a pasiva. Asi bych mohl sloužit jako příklad v bipolarově kronice (lidské blbosti).
Pochopil jsem to asi takto: musíme platit (neříkám kdo, ale myslím značné množství obyvatel ČR- bez důchodců a dětí) jim (bohatým- těm bohatým, co si to nakradli a co jsou spojeni s vládou (nevím přesně kým ve vládě)).
Vím, že je problém toto černobílé vidění. Ale jen dokumentuje, jak jsou lidi hloupí (mohu- li ze sebe usuzovat na ostatní :-) ).
A z morálního hlediska by mě zajímalo, jestli takto krade psychopat (podle Hnízdila) anebo jakýkoli občan ČR, který zná "návod" a má kontakty.
01.07.2011 17:29:00 | ewon
Tvůj článek o soudech - dvacet let starý případ... Po revoluci (nesametové) bychom mohli za lajdáckou práci soudit rovnou i nezodpovědného soudce, co říkáš? (pokud nám Stalker nechá alespoň jednoho naživu :-)
01.07.2011 17:18:00 | Aťan
Tak jo, uznávám... mažu tvoje jméno u "socek".
Měl jsem na mysli, že vždycky když jsem poukázal na astronomické příjmy (legální či nelegální) naší české elity, přispěchal jsi s argumentem jak nás vyžírají nezaměstnaní. Myslím, že by hodně nezaměstnaných ráda pracovala (za slušný plat), kdyby jim mafiáni jejich firmu nevytunelovali.
01.07.2011 17:08:00 | Aťan