...ani já tu pár dní nebudu...
Lordovi jsem moc šancí u tebe nedával, říkal jsem si že ho rozneseš... :-)
Mimochodem, ropa nebo bohaté nerostné prostředky nejsou pro stát samospasitelné, koukni se jak to vypadá v Iráku a Íránu, narozdíl od Kuvajtu nebo Saudské Arábie. S penězi se musí umět nakládat, ať levicově, pravicově nebo liberálně, to měl lord zřejmě na mysli. EU to prostě neumí a o demokratických institucích v EU lze s úspěchem pochybovat. O tom byl článek.
ČSSR měla uran, a zbylo nám z něj prd, rudí si ho nechali ukrást.
06.07.2011 09:18:00 | Aťan
Ale hezky je i na Moravě Slovensku a Maďarsku.Vím, článek je o něčem jiném než zmiňuji. Unifikace = EU = ztráta identity. Stejné jídlo vše je stejné kdy to bude vzneseno i na rasu jako za Hitlera? Vždyť i jablko už má předepsané rozměry barvu a tvar. Pomáhat chudým proč ne, ale líným či pohodlným? Nasrat, jó nasrat. To kdysi zpíval Kryl.
04.07.2011 09:39:00 | umělec2
znám ho (tj. slyšel jsem o něm) viděl jsem ho na videu, myslím že byl proti oteplování (nebylo to video od vladana?) :-)
03.07.2011 23:59:00 | ewon
také čekám na Vladana, mám pro něj v pravé i levé ruce pytlík hašlerek :o))
03.07.2011 21:10:00 | hašlerka
Vladane, kdyby ses tu náhodou stavil, tak co říkáš na tohle? :
"Švýcarsko je centristický politický model, Norsko zase model levicový a Lichtenštejnsko libertariánský, vysoce liberální."
Všechny tři země si v Evropě vedou skvěle a ve tvém pojetí pravice - levice to není. Proto s tebou vedu nekonečnou polemiku, ...uvažovat jen pravá-levá je zastaralé uvažování, do 21. století nemoderní.
03.07.2011 19:21:00 | Aťan