Předpokládám, že se novináři ap. nebudou na plat ptát nějaké sekretářky z magistrátu, ale zeptají se třeba soudce, státního zástupce, poslance - kdepak jste si na ten majetek vydělali, loupežníci? :-)) Dědictví? Výhra ve sportce? A kdepak máte potvrzeníčko, kurňa??? Nebo - za co berete tak nehorázně vysoký plat ve státním podniku, když výsledky jdou od deseti k pěti?
...a vůbec, jdu si dát panáka...
14.07.2011 17:43:00 | Aťan
Paule, nudistická pláž má přímou souvislost s tímto článkem, páč jestli nás státní správa bude beztrestně odírat, budeme chodit s nahou pr... :)
14.07.2011 11:08:00 | Aťan
...bezdílné plavky už dávno nosíme - Opatovický rybník u HK :-))
http://asicr.blog.cz/0808/zvu-vas-na-nudistickou-plaz-do-opatovic-n-l
14.07.2011 10:28:00 | Aťan
Z článku jsem vypíchl tohle:
Současná, námi zvolená výkonná moc má k disposici dostatečné množství důkazů. Výpisy z banovních účtů, majetková přiznání, pochybné smlouvy, za které někdo musí nést odpovědnost.
...ale tyhle možnosti má stát dvacet let, nemuselo se čekat na nové paragrafy, reformy... chjo...
14.07.2011 10:22:00 | Aťan
Ale řekni mně Sio, proč to je možný až od května 2011, proč jsme je dosud nemohli kontrolovat??? Mně z toho jednou trefí šlak :)
Např. tenhle šikula, jsem zvědavý kdy konečně půjde do kriminálu, paznecht:
http://zpravy.idnes.cz/jak-palas-nasporil-na-penzion-hejtman-zatim-mlci-fuk-/domaci.aspx?c=A100908_1446877_ostrava-zpravy_jab
...no, a další hned zaním, že jo. Kurňa, přeci berňák je už mohl dávno stíhat, na to jsou paragrafy platný pořád!!! ...vyděláváš tolik a tolik, kde jsi vzal na zbytek, zbojníku???
13.07.2011 21:35:00 | Aťan