rigpa je zřejmě politik a nemá tě rád... :-)
Ale k věci - tohle samé mě vrtá hlavou zhruba od r. 1996 a musel jsem dát zapravdu hlavně Petrovi Cibulkovi. Další věcí ale je, že demokracii jsme po pádu železné opony nezmastili jenom my, ale většina zemí od západu po východ. Když sleduju Island (kde se snaží), Španělsko, Řecko, Anglii, Portugalsko, Itálii... atd., tak to až tluče do očí. Teď koukám na Occupy Wall Street, amíci mají v demokracii taky co vylepšovat, nejen my nebo Rusáci ap. Vypadá to na globální bordel, Misantrope, kterého jsme se ve zdraví dožili. :-)
http://www.guardian.co.uk/world/blog/2011/oct/03/occupy-wall-street-brooklyn-bridge-arrests
07.10.2011 21:39:00 | Aťan
To je literární dílo horobně nemocného člověka!
07.10.2011 14:47:00 | rigpa
neříkám, že s s tím ztotožňuju, ale čet jsem to. Beatnik 15 závislý na heroinu (citace bez kontextu, z roku 1965):
"...protože když se nad tím důkladně zamyslíte, o čem se vlastně Amerika a Rusko skutečně dohadují? Sovětský svaz a Spojené státy se koneckonců skládají ze zaměnitelných společenských skupin a žádný národ není morálně 'v právu'. Myšlenka, že v Americe si někdo může založit svou vlastní továrnu je nesmysl. Vláda a odbory- což obojí představuje stejnou věc: ovládací systém- mu nařídí, koho si může najmout, kolik jim může zaplatit a jak může prodávat své zboží. Jaký je v tom rozdíl, když továrna patří státu a ten si ho najme jako ředitele? Bez ohledu na to, jak je to provedeno, v řídící pozici jsou titíž lidé. Kdo je dnes spojencem , bude zítra nepřítelem ..."
16.09.2011 18:46:00 | ewon
Připadá mi, že boj se zlem kolem nás každého dříve či později otráví. Ale je to jako s bonmotem o lidské hlouposti: Boj s hloupostí nejde vyhrát, ale nikdy se nesmíme vzdát bez boje. To by pak hloupost zaplavila svět!
Proto nevzdávejme to a snažme se změnit alespoň své okolí. Nakonec i zametený chodník (nebo práh) je posun. :o))
16.09.2011 16:44:00 | Zasr. romantik