1. Kalousek: "Toto není úřednická vláda nebo vláda odborníků, ale vláda kamarádů Miloše Zemana."
Námitka: To je asi pravda, ale nevidím kolem sebe široko daleko nikoho, kdo by chtěl ve vládě kamarády Kalouska, nebo Jany Nagyové. Úřednická vláda tu bude jen přechodně, do legálních předčasných voleb.
________________________
2. Kalousek: "Jediná legitimní většina je 101 hlasů současné, nebo teď už možná bývalé, vládní koalice. Máme mandát od voličů a máme povinnost ho vykonávat.“
Námitka: Je jen otázka času, kdy se za podvodné financování politických stran bude zatýkat. Z těchto nelegálně nabytých peněz se nakupují přeběhlíci a slibují funkce, na které rebelové a přeběhlíci odborně nemají nárok - takto doplňujete 101 hlasů.
Jo, obě námitky sedí, až na :"...úřednická vláda tu bude..." To je jen naše přání, ale nikoli jistota, protože s největší pravděpodobností tato vláda nedostane důvěru ani v PS, dokonce i socany má prez.proti sobě.
27.06.2013 09:51:56 | Inna M.
Mám tam napsáno "úřednická vláda tu bude jen přechodně", páč vyšetřovatelé na zpracování nejdůležitějších materiálů potřebují aspoň 2 měsíce, což jim tímto Zeman záměrně umožnil. :) Vztekají se nejen ODS a Topka, ale i ČSSD, ...Benešovou chtějí vyrazit ze strany, protože na chvilku vezme ministrování. Možná se potvrdí i slova Ratha, že těch 7 miliónů bylo opravdu na financování strany.
27.06.2013 13:33:46 | Aťan
ještě DODATEK: možná za Nagyovou půjde i Nečas, Kalousek a spol., tím pádem by se zhroutila ta jejich stojednička, ..a nic by nestálo v cestě k předčasným volbám. 13. 6. se rozehrála dost vysoká hra. :-))
27.06.2013 13:48:08 | Aťan