Anotace: moje zamyšlení o skautingu
Ke skautingu jsem sice nikdy neměla možnost se dostat, ale aspoň sledovat z povzdálí jsem mohla, a členům, což byli i dobří kámoši jsem mohla jen tiše závidět, ale sama jsem se k nim pro svůj koníčky přeplněný život nepřidala, za to přírody si sice užiji i dost doma, sama, s rodinou, přáteli... Jeseníky jsou na dosah ruky ;) Ale i to mi těžko nahradí kolektiv, který jsem mohla mít a možnost najít nové přátele.
Jinak názor dělat něco užitečného, jako třeba skauting, než prosedět den u netu či někde v hospodě zastávám, to by přece byl promrhaný život.
21.12.2009 09:36:00 | Stepankas
Máš mé ctěné sympatie a souhlas
A važ si toho, s lidma nesouhlasím každej den ;)
30.10.2009 00:54:00 | á
Skauting je životní postoj, to není žádná volnočasovka, se kterou si to leckdy lidé (i někteří skauti) pletou. Postavit stan a rozdělat oheň dnes umí každý ťululum. To co skauting zásadně odlišuje je idea. Idea, která naprosto organicky navazuje od vlčat a světlušek s jejich "naši snahou nejlepší buď čin", přes skauty s úžasně plným slibem, zákonem a heslem po rovery a rangers a jejich "Sloužím!", oldskauty nevyjímaje.
Jen doufám, že se těm "pionýrům" v náčelnictvu nepodaří to rozložit, jak se o to usilovně snaží - nové stezky budiž příkladem.
Přeji hodně zdaru, bratře! :-)
05.03.2009 15:08:00 | La Suneteto
Hezký ;-) pěkně si to vystih ;-)
ale možná si zapomněl na to když děláš s dětmi ;-) ja miluju ty jejich očička když vymyslíš hru která je chytne... a nejvíc mě vždycky potěší když nechtějí odejít ze schůzky, nebo když přinesou zápis do kroniky o výletě a líčí tam jak to bylo supr ;-).... kvůli tomuhle to dělám já... prostě chci bejt užitečná a dělat něco, co někdo ocemí, ať už to jsou děti nebo jejich rodiče ;-)
01.02.2009 11:19:00 | Darinka666
Každý, kdo má kapku rozumu, se snaží pomáhat. Se skauty nemám dlouho nic moc společného, a přesto pomáhám... :-) Ať už s Brontosaurem, nebo jen tak, když sbírám odpadky na výletě...
Pomáhat je důležité, takže jen tak dál! A ať je nás stále víc!
09.11.2008 15:40:00 | Anita Buchtová
Milý perský princi, mám mezi skauty dost přátel a musím říct, že jsou to vážně skvělí lidé a já si vážím všeho, co dělají. Díky bohu za takové, jakými jste právě vy a za způsob, jakým uvažujete :) A díky tobě za tuhle úvahu, hodně štěstí,
Cris
07.09.2008 10:44:00 | Cristinne
je krásné v něco věřit a za něčím si stát, protože to v co věříme a za čím si stojíme, až jednou pude nejhůře, bude nás držet a stát za námi...na skautingu není nic špatného naopak:) nová dobrodružství a spojení s přáteli a vychutnávání přirody to mohou být krásy tohoto zájmu:) přeji hodně štěstí
04.07.2008 20:16:00 | anima alba
...ke kterýmpak patříš, pěšáci nebo ti od vody?? Léta prožitá u skautu se Ti nikdy neztratí, vryjou se Ti do srdíčka a nezapomeň, svět nepotřebuje zlatá roucha, ale zlaté duše. A to ti kluci u skautu a dívky u světlušek mají...
05.06.2008 19:19:00 | Iva Borecká
Nějaké skauty znám ... a pokud je dneska někdo ochotný pomoct kamarádovi, tak jsou to právě oni. Mohlo by jich být víc. Kdybych byla klukem, tak mě osobě by skauting moc nebral, i když nevím - každopádně teď nejsem moc na lezení po horách a stanování, ale přírodu mám moc ráda! A nejen z okna;) Krásně voní a je hebká na dotek!:)
18.03.2008 18:47:00 | Grafomanická MIA
Takových upřímných úvah není moc...Lepší upřímná a otevřená, než falešná a povrchní. Mně se líbí a jsem ráda, že ještě žijí lidé jako ty.
15.03.2008 13:23:00 | Princezna.Smutněnka
Souhlasím. Jsi skvělý člověk.. Já přírodu miluju a naštěstí mám partnera, se kterým jsme pořád na výletech. Vždycky jsem si přála mít takový život a jsem za to vděčná. Miluju lesy.
Děkuji, že ještě zbývají lidé, kterých si vážím...
09.03.2008 10:42:00 | come-past
Nemyslím si,že je tvoje úvaha špatná,natož děsná jak tu už někdo přede mnou napsal..Myslim,že každá úvaha může být něčím kouzelná,když se do ní dá trocha autorova srdce.Ty s ho tam podle mě dal :-))
09.09.2007 20:18:00 | andělík
Asi seš dobrej skaut, ale tvůj text je opravdu, opravdu děsnej. Co takhle si to po sobě přečíst? A ňáký tréninky soudnosti vám ve skautu nedávaj?
31.08.2007 14:43:00 | Ruby
Volfino lůzr z Krušných hor... moc hezky jsi to napsal, ano take mam rada prirodu, je nadherna , tak jak ji popisujes, patri k cloveku a ja verim ze se do ni zase clovek jednou vrati...
27.08.2007 23:53:00 | carodejka
Ke skautům nepatřím a nikdy jsem nepatřila, ale vlastně o nich skoro nic nevím, jak zjišťuju. Chápu tvé pocity (snad), někdy mě to všechno štve. Hlavně s tim superstar mě to štve(a to především že jsem zpěvačka a myslim, že zpívat umim a soutěž konkrétně Superstar nenávidim z celého srdce). Je to všechno čistá pravda!
Btw... Přírodu a její krásy zbožňuju víc než cokoliv :-)
Dávám ti 1 s * :-)
12.08.2007 00:29:00 | Liss Durman
Nechápu proč ti ta pinda dala nulu, je to pěkný !
Ale skout bych bejt nechtěl......, nějáký moji kamarádi ale byli (tuším), ale outsideři to rozhodně nebyli, koníček jako každej jinej.... (a dokonce lepší než ta hospoda ) !
09.08.2007 20:44:00 | anti-HERO
Hezká úvaha, která by měla být úvodem nějaké nové knihy. Lidi, kteří se věnují ostatním, obdivuji. Lidi, kteří nehledí na zisk za každou cenu, doslova a do písmene ctím. Já se starám ve volném čase o lesopark u Husova sboru v Náchodě. Sice neprošel grant, jenž by měl zapojit projektem místní společnost, ale teď nám někdo pomůže s výsadbou. Je mi také vyčítáno, proč vlastně zde pracuji zadarmo a nechodím někde jinde na brigádu, Já svojí odpovědí dávám jasně najevo, že se musí zvládnout nejprve tento významný projekt a potom bych měl něco dělat. Jde mi o to, aby se tato lokalita stala přírodní památkou a poutním místem, jež by bylo ostrůvkem setkávání a poznávání. A proto se snažím také o něm psát. Mrzí mě, že dnešní společnost spíše preferuje konzumní život a nehledí kolem sebe. A proto bych si rád dopisoval s lidmi, kteří chtějí třeba něco změnit, aby bylo přátelství a harmonie v mezilidských vztazích.
01.07.2007 20:43:00 | Ing. Václav Kovalčík chce zlepšit svět.
Přeji skautům, aby se jejich řady rozšířily. V dnešní konzumní době učí tito neobyčejní lidé děti a mládež, jak přistupovat k životu. Učí je poznávat přírodu, krásu do ní vloženou a učí je poznávat vlastní nitro. A to je víc, než co nabízejí jiní. Držím ti pěsti, abys vydržel u skautingu a svým zapálením k němu přitahoval další lidi.
S požehnáním
30.06.2007 12:12:00 | Hippy