Amatérský sexuální institut ČR (odbor manželské stresy)

Amatérský sexuální institut ČR (odbor manželské stresy)

Anotace: 2. pokračování – volně navazuje na článek „Záhada manželských rozvodů vyřešena“

 

 

I když hlavní práce odboru MANŽELSKÉ STRESY se zabývá „Hlavně ve zdraví manželství přežít“, mnoho mých kolegů z institutu už není mezi námi. Přesto naše výsledky zkoumání jsou mimořádné.

Začněme ČELNÍM LALOKEM. Měl by to být nejchytřeji vyplněný prostor mozku, kde dochází k plánování a rozhodování. Tento lalok když selže při výběru partnera(ky), po zbytek života budete s manželským stresem bojovat.

Jaké tedy hormonální látky proti stresu pomáhají?


SEROTONIN – ovlivňuje náladu a paměť. Odtud pochází známá česká fráze „ser na to“. (Toto vulgární slovo se v naší vědecké práci objeví celkem třikrát a nedá se při nejlepší vůli obejít.)
PSILOCIN – je něco jako serotonin. Lidé, kteří si dělají smaženici z lysohlávek, ho znají. Pozor – halucinogen.
DOPAMIN – reguluje vnímání bolesti a pocit štěstí. Když se vám zabije tchýně ve vašem novém drahém autě, zde nastupuje dopamin a vyvažuje bolest a radost současně.
ENDORFIN – reguluje dopamin. Příliš mnoho dopaminu totiž škodí. Docházelo by k nereálnému poblouznění až zblbnutí láskou. Procitnutí bývá většinou kruté.
FENILALANIN – přispívá k pocitu štěstí a je zajímavý tím, že ho najdete v čokoládě (možná).

Určitě důležitých hormonálních látek bude víc, ale náš Amatérský sexuální institut má pouze jeden mikroskop a kolega Jeřábek ho nerad půjčuje.

Další oblast bádání šla zajímavější cestou. Co lidi v manželství a) MRZÍ b) ŠTVE c) SERE. Jak sami poznáváte, tato problematika je rozdělena do tří sociálních vrstev: a) boháči b) střední vrstva c) chudý lid. Můžeme vás ubezpečit, že v tomto případě není dělení namístě. Došli jsme k závěru, že všechny sociální vrstvy sere to samé:


1. nepochopení / 2. málo sexu / 3. hodně sexu / 4. nevěry / 5. tragédie lidské i živelné / 6. mizerné zdraví / 7. mizerné peníze / 8. mizerná práce / 9. mizerná tchýně / 10. tím druhým mizerně vychované vaše děti / 11. bordel doma i v politice… a ještě pár méně podstatných drobností.

Náš institut přeci jen vypracoval univerzální radu, která byla vyzkoušena na mnoha dobrovolnících: když začnete řvát na manželku (manžela) nebo na svoje děti – postavte se čelem před zrcadlo. Buďto dostanete infarkt, nebo se zklidníte.

 

 

Autor Aťan, 27.04.2007
Přečteno 944x
Tipy 7
Poslední tipující: Kyška, hašlerka, Mbonita, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
líbí

mám řešení...to chce hašlerku :o)))

ST!

14.07.2011 21:12:00 | hašlerka

líbí

neřvu...a mám dobrý srdce:-)))))))skvostný počin pane kolego..apropó serou mě stejné věci jako většinu populace:-)))

27.01.2009 13:48:00 | Mbonita

líbí

Ještě lepší než první....... :o)))

22.08.2007 21:55:00 | Malé nic

líbí

:D ... vynikající! nádherná ekvilibristika ... bez tohoto typu inteligentního humoru nemůžu existovat. Vaše tvorba mi připomíná Saturninovu "Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru"

15.08.2007 18:21:00 | GuliN

líbí

Strycu, to je ono! Musí se to chutnat, v tomhle nám chemie nepomůže...

28.05.2007 09:11:00 | Aťan

líbí

Sem došel až sem, toto sem přeskočím?
Myslél sem, že sa neco dovím, no Aťane v téj Tvojí něžné chémii sem sa celý utopíl.
Poznám enom vzorec slivovice, ten Ťa raz dva naučím, no u teho sa mosíja vzorky chutnat, na sucho je to o ničem.
Píšeš krásně, šak to víš.

28.05.2007 09:01:00 | stryc

líbí

Ráda si čtu různé filozofické úvahy, ale tohle je přece jen nad zlato. Navíc v práci celý den přemýšlím - a už náš matikář říkal, že přemýšlení bolí.

18.05.2007 22:23:00 | renales

líbí

Souhlas se Siorakem... =) Ještě by mě vážně zavřeli, kam patřím... =D :)))

17.05.2007 12:57:00 | Blázen? =)

líbí

...přidala bych jeden poznatek...ač je to s podivem... ČELNÍ LALOK se v mém případě, postupem věku jaksi upravil...

04.05.2007 12:00:00 | Lota

líbí

O.K, ponaučení do dalších let:) Tvými radami se tedy budu řídit...ještě aby ne, když jste na tom tak houževnatě pracovali, abychom mi ostatní byli v manželství šťastní:)

04.05.2007 10:00:00 | Sunny

líbí

Dojímavá chemie, které jsem nerozuměl ani na střední
škole. Mám ještě průkazku pro dospělé muže, kde se praví, když nemůžu, tak nemusím. Jsem ještě čestným
členem tohoto Ústavu potence a inpotence, který dosud
vede stařičký dr. Doklátil.

29.04.2007 02:24:00 | Bíša

líbí

Jsem šťastný člověk..nemusím se dívat do zrcadla...neřvu ani na děti ani na manžela :-)))

Patrně je můj čelní lalok zcela v pořádku :-(

28.04.2007 17:12:00 | no

líbí

To sice vyzkoušet můžu, ale neulevím si :o)))

27.04.2007 15:54:00 | Aglája

líbí

Už vím, na co to svádět!!!
S mým čelním lalokem je něco značně v nepořádku!
Se mi ulevilo - nebo naopak?!
Díky Judita :-))

27.04.2007 07:59:00 | Judita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel