Měla jsem skutečně dobu - asi týden - kdy jsem byla hodně smutná a nechtěla s nikým mluvit,nikoho vidět. Tenkrát ve škole byla moje jediná kamarádka ve třídě nemocná a všichni ostatní.. no,řekněme,že mezi mnou a jimi byla taková tichá nenávist. A když je někdo sám na 20 lidí,kteří ho nenávidí nese se to těžko. Chodila jsem všude dříve abych mohla být sama,aby mě všichni nechali napokoji. A to byla samota,která se mi líbila. Sama a měla pokoj od ostatních,kteří mě jen chtěli zničit, pomluvit,ublížit mi... A když jsem byla mezi nimi to byla ta zlá samota. Když víš,že jsi na vše sám a nikdo ti nepomůže,nikdo tě nevytáhne z té díry. Když jen musíš sám bojovat proti ostatním a být silný. Nesnáším to. Ale to je to co provází celý můj život. Nesmím dát najevo slabost jinak mě ostatní ušlapou. A to jë tak strašně namáhavé a zničující,že jeden už nemůže dál. Nevím,co bych dělala kdyby nepřišla. Samota je prokletí i radost. A nikdy nevíš,kdy budeš to slovo proklínat nebo chválit..
23.08.2009 22:47:00 | Tammy
Mně? Na mně není o co stát. Jsem nudný nezajímavý člověk se spoustou divných nálad a nápadů. Samotu sama až moc dobře znám a vím jak bolí... Musíme bojovat, bojovat za to co má smysl a nikdy nezůstaneme sami...
Terka
08.08.2007 11:23:00 | TerA
Tebe jsem měla potkat před rokem..Nic by se potom nedělo..Nic z toho co se už stalo a co se děje..Proč není takovýhle lidí víc?
07.08.2007 15:56:00 | L.L.