Peníze jsou jen jedním z možných prostředků, záleží jen na daném člověku, zda jich využije a jak... Jinak řečeno, souhlasím s tebou.
Mě ale na celé té úvaze nejvíc zaujal úvod - schopnost reagovat na myšlenky ostatních způsobem, který neodráží jen "líbí" - "nelíbí", umět si s nimi smysluplně pohrát, ba dokonce rád využívat názorů druhých k rozvíjení vlastních - To dokáže jen opravdu inteligentní člověk. Moc pěkná úvaha, moudrá ;-)
10.01.2008 19:22:00 | Lisa.Ginmi
Jo, to je téma postřeh. Hodněkrát jsem o tom přemýšlela, kolikrát jsou týpci v kravatách větší hovada, než ubožáci s dobrým srdcem.
25.12.2007 15:28:00 | Grafomanická MIA
Pravda,pravda a zase pravda... všude se najdou blbci,stejně jako se všude najdou normální lidé.....tak to bude vždy a všude...
Úvaha,je pěkná....hezky se čte...
P.S.: Na tvém blogu jsem byla a je krásný...mám taky jeden ( www.poeziekristy.estranky.cz)
15.11.2007 16:40:00 | .K.r.i.s.t.y.
máš schopnost jasně formulovat myšlenky a všímat si věcí kolem sebe, podle mě píšeš upřímně a "ze sebe". Až budeš moudrá (a věřím, že budeš), budeš znát i myšlenky mnoha jiných lidí, to jak mají svou pravdu a přitom jsou diametrálně odlišné. Docela jsi mě inspirovala.
14.11.2007 20:26:00 | ewon
Máš zcela pravdu. Peníze lidi mění, nikdy však k lepšímu. Je vždycky na dané osobě, zda připustí tuto změnu uvnitř sebe nebo zůstane člověkem jako dříve.
14.11.2007 14:27:00 | Dao de
Peníze tu budou a my tu nebudeme.
Lidé by se neměli třídit do ,,skupin" ...
11.11.2007 11:21:00 | anti-HERO
Souhlasím s touto úvahou
11.11.2007 11:18:00 | Nigol
Já myslím, že na Bhagawana je zcela zbytečné reagovat. Já ho znám ze spousty dalších portálů a všude píše ty stejné nesmysly a pitomosti. Přišel na to, že všichni bychom měli mít v hlavě čip, že až nás budou řídit počítače, tak bude mír, že ženy nic neumí a tak potřebují muže a spoustu podobných ptákovin neboť je to velmi velmi plodný (a blbý) autor...
09.11.2007 12:07:00 | Daniel S.
Tvá úvaha má vše co má mít. Úvod, vysvětlení problému,polemika, závěr. Samozřejmě, máš pravdu. Noc není na světě černobílé. Peníze charakter nedělají, někdy ho dokonce i kazí. :-))
09.11.2007 11:10:00 | Jarky