..asi jsem včera také někoho "zavřela", omlouvám se modrásci, opravdu je mi to líto! Nemůžu se dostat ani do vzkazů,kde mám na některé z vás "mailové" kontakty. Vánoce už klepou na dveře a protože se sem letos dostanu už jen ve čtvrtek (pak až v dalším roce), chtěla bych Vám všem co jste mne četli (a já četla Vás), popřát krásné Vánoce a úspěšný příští rok!
Díky za Vaši přízeň a už se moc těším na další (snad fungující) "brouzdání" Literem! :)
18.12.2007 14:03:00 | Jiparo
Taky jsem nevědomky někoho zřejmě "zavřel", ale když má v titulku a anotaci NETIPOVAT, tak se to snažím splnit. Siorak psal adminovi, ať tipování zatím vypne, než to definitivně spraví. To by vyřešilo zmatky. Ale admin u móóóóře možná o nás ani neví. Liter ho asi naštval vzbouřením se proti bannerům - blikajícím reklamám.
18.12.2007 12:57:00 | Aťan
Jak se mám nenechat tipovat,to přeci nejde. A je to tu fakt zmatené, vůbec mi nedocházelo chvíli proč něco jde otevřít, něco ne až teď jsem se dozvěděla, že je to kvůli tipování...Tak dokonce je možné, že jsem též nevědomky zapracovala na nějakém tom tipu, když to šlo otevřít...nejednalo se o úmysl!!! A Vaše dílka jdou otevřít v editu, tak se určitě neztratí:-) Až se to opraví, uvidíme, co bude.
18.12.2007 12:14:00 | simsa
Jak u díla v tipu neuvidíš nulu, tak se ani nesnaž - to je prakticky neotvíratelná věc.
17.12.2007 17:12:00 | Aťan
To nevadí, že tomu nerozumíš, ale hlavně nikoho netipuj a nenech se tipovat. Dál se uvidí, musí zasáhnout ADMIN.
17.12.2007 17:10:00 | Aťan
Jaká je to prosím finta? Nemůžu si přečíst nic ani tipovat, jsem tvědavá, zda se tohle odešle. A jak dlouho to bude trvat? To se na to vykašlu tady teda.
17.12.2007 16:57:00 | simsa
Tony, snad to bez tipování takhle provizorně nějaký čas půjde. Zkus tu fintu říct co nejvíce lidem, prosím tě.
17.12.2007 14:18:00 | Aťan