Anotace: Jak já ji nenávidím.
Tohle je fakt dobrý :) Já vždycky říkám, že matematika se mi přestala líbit, když mi jablka a hrušky vyměnili za X a Y.
Tak nějak se ale stalo, že z matematiky, kterou mám teď, by zešedivěli i moji bývalí učitelé ze střední. Takže v důsledku si na přednášku vezmu jablko jen do tašky a doufám, že krumpáč není v mém případě jedinná věc, která jde jedním uchem dovnitř, druhým ven ale přeci jen zůstane v hlavě...
20.01.2008 13:01:00 | Demedalex
:D:D,
Já je to třeba úplně jasný, když to někdo vypočítá na tabuli, proč to tak je...., ale přijít na to sám .... ?? :D:D
Ale nezoufej, moje znalost matematiky skončila někde v sedmý třídě na procentech a trojčlence ! ;)
Teď když se připravuju na matiku, tak mám úplně vždycky sebou KŘÍŽOVKU. a od tý doby mě hodiny docela někdy i bavěj.
MATIKA JE NĚCO CO JDE ABSOLUTNĚ MIMO MĚ.
Škoda, že jsem na obchodce no. :D
Takže tohle, tak něják vypráví i o mě !
13.01.2008 19:00:00 | anti-HERO
jak jsme stejní...jen ty snahu ještě máš, já už rezignoval. zcela. a přidrzle!
28.12.2007 16:48:00 | 11477
Doporučoval bych SPŠS v Plzni profesora Smolíka, jako učitel je to skvělej má bezvadnej smysl pro humor. Třeba poprví když vlezl k nám do třídy se nás zeptal jestli nám má říkat telátka nebo jelítka, nebo o nás prohlašuje že jsme jako krokodýlové v ZOO jenom koukáme nikdo se nehne. No a pak nás z matiky propadá 16 z 21. Páč jeho oblíbené slova u tabule jsou: "Dělej,delěj kolego" a tim dokáže vynervit i mě že pak nic nespočítám a to jsem na matiku docela dobrej :)
27.12.2007 17:49:00 | DeuxP
Plně se s tebou ztotožňuju!Rohlíky si spočítam sama, k čemu mi bude vzorec na něco tak nepotřebnýho, jako třeba výpočet průměrné rychlosti - a to je ještě to nejjednodušší... Achjo, třeba se nad náma někdo slituje...
27.12.2007 14:51:00 | .K.r.i.s.t.y.