Anotace: Posedlost těmi podivíny. Trochu dlouhé, trochu nudné.
Hm....souhlasím to je prostě Pavel..upě si ho vystihla...a jako jak si napsala že o něm říká mže je divný sem se upě musel smát...ale fšechno je to pravda...
24.02.2008 18:19:00 | Nicolaus Alexios von Gotthard Leirchner
Tenhle komentář bude úplně mimo mísu, ale nemůžu to nenapsat :)... Já podobné typy znám, pravda, většinou jsou to kluci, takže jsem s nima nerandil. Ale vždy, když s nimi mluvím, tak se potutelně usmívám a kdesi hluboko se bavím představami o tom, co jsou zač. Jak tu teď přede mnou stojí, vyzařují tu svoji podivnou osobnost do okolí s takovým nezcizitelným charismatem. A pak večer, když si myslí, že je nikdo nevidí, přijdou domů naolejují zbraně, vyčistí hlavně, obtáhnou nože po brousku a vyráží na lov do ulic, kde při půlnočních zápasech s jimi podobnými získávají tu svoji osobnost. A tak strašně divní jsou proto, že fakt, že se s nimi bavíme, dokazuje, že tuhle noc zase vyhráli... :) Tak a teď si zkus ještě v profilu naznačovat, že jsi divná. Na tohle myslím nemáš ;)
20.01.2008 11:20:00 | Demedalex
Okamžitý efekt pochází určitě z filmu "Velmi nebezpečné známosti", že? =D Tenhle film totiž úplně miluju a strašně ráda na něj koukám! =)
Jinak, úvaha krásná! =) Něčím mi to připomíná jednu mou zkušenost, která není tak daleko! =) Takže asi vím, jak to myslíš.
Taky nerozumím, nechápu takový lidi. Jenže přemýšlet nad tím je zbytečný, protože to stejně nic nezmění. ;)
Každopádně, tvá úvaha se mi fakt líbila!.. ostatně jako zatím každá tvá úvaha, kterou jsem si přečetla. =) A těším se samozřejmě na další. =)
17.01.2008 15:01:00 | Karlička
hm..to co popišuješ je odsouzeníhodné co se týče kulturních konvencí..mě však znáš //byť ne osobně// a víš, že já nemám onluvu pro konvenční slušnost //spíše neslušnost a aroganci// a na vše nahlížím spíše biologicky - ergo, to co popisuješ, je zajímavý naturální úkaz..je však zcela běžný a mě jsi opět přesvědčila, že i dnes feromonová přitažliovst na úrovni pudů existuje..závěrem přidám svůj podpis: ať žije přírodní selekce ;-)
03.01.2008 12:16:00 | 11477
velmi opravdu velmi zajímavé, až mi to něco velmi podobného připomíná :-)
02.01.2008 21:07:00 | Terezie Prajzlerová