Všetci súdime podľa vzhľadu...rozdiel je v tom, do akej miery.
13.01.2008 04:36:00 | Sarazin Faestred
Ať se to vezme,jak chce,všichni se bouříme nad tím,že všichni soudí podle vzhledu,ale ve skutečně to tak děláme všichni,jen si ti nechceme přiznat. Pěkná úvaha..
02.04.2006 07:00:00 | Peprmintka
Jen mě tak napadlo, že ten naprosto nejbáječnější, nejchytřejší a nejvstřícnější češtinář na naší škole, byl fyzicky docela ošklivý člověk :o)
20.11.2005 11:11:00 | michala
Řeknu ti to asi takhle...
Nebudu tvrdit, že na vzhled kašlu, ale určitě aspoň z 85% si ho nějak nevšímám...
Vždyť krása nevychází z toho jak vypadáme, ale jací jsme uvnitř...co na tom záleží že má někdo uhráky po celém obličeji, bradavici na nose, prasklé rty, že má oblečení které už se nenosí - když se podíváme na toho člověka tak i přes tyhle příklady co jsem uvedla si můžeme říct - stejně je skwělá/ý...
Každý je šeredný i hezký...a z mé vlastní zkušenosti - ty co jsou vzhledově hezcí si o sobě hrozně moc myslej, kdežto ti co nejsou až tak krásní jsou lidičky do nepohody...no to je můj názor..
a tvá úvaha je sama o sobě super! Kdyby si ji přečetla celá ČR, tak by se nad sebou lidi třeba i zamysleli jak se chovaj...
16.10.2005 12:59:00 | Karlička