Anotace: Výsledky výzkumu ASIČR „Totálního znechucení ze sebe i ze svého okolí“
...masáže, vonná koupel a když tak klidně i viagra... hlavně ať sou hormony v rovnováze;-)
27.03.2008 10:16:00 | Žqáry
…milujte se a množte se … nejlépe vlastní rukou …jen tak bude na světě líp … vždyť co může být dokonalejšího než mé „JÁ“ …
27.03.2008 08:53:00 | WhiteSkull
Ano, chápu. Na každého člověka se dá napsat životopis
státníka, nebo zločince. A ono se to vybarvilo...
26.03.2008 15:37:00 | Bíša
To Pudr odvolávám, nasral mě tím bohem! Beana mám moc
rád, ale na Grosse kašlu. Mašímfíra, v tom je ta bída!
A teď neudělal rigorózní zkoušky na advokáta, ale přece
nepadne do bláta. Má zabezpečené stamilióny podvodné...
26.03.2008 14:45:00 | Bíša
Asi máš pravdu, že to někde v komentech zaznělo, ale od toho dávám ruce pryč. :-) ...nejen ruce.
26.03.2008 10:38:00 | Aťan
no právě,a já byla totálně
znechucená tím přístupem
za který by jste nám měli být vděční
sex,jídlo rozebírali jste to jaksi
že to je a basta.
jinak jsem to pochápala,přece.
A dík:-))
26.03.2008 10:07:00 | takova
Taková, ty víš že tě mám rád, ale přesto ti musím oponovat. Drahé polovičky nejsou jen zdrojem radosti, ale také trudomyslnosti. Poměr si neodvážím odhadnout. Úvahu jsem nepojal o mužích kontra ženy, běloši kontra černoši, křesťané kontra muslimové... totální znechucení si nevybírá, tomu je to jedno.
26.03.2008 08:12:00 | Aťan
vážení mudři,
vážím si vašich fundovaných článků,
ale mrzí mne,že do svých hlubokomyslných úvah,
zapomínáte zařadit i věci méně důležité,ale
přesto důležité,,,mám na mysli nejen sex,vyměšování,ale
i příčinu těchto těchto slastí vaše drahé polovičky
díky jimž, můžete tyto věci provádět.Malá douška o jejich zásluze by byla na místě.
25.03.2008 20:54:00 | takova
Ano..nasávám..nestydím se za to .o) pročež je pak snadnější odolávat znechucení plynoucí z pobytu v této malebné neskorumpované láskyplné zemi..
25.03.2008 09:47:00 | Bean
Děkuji mudr judr csc ing bohu mr.Beanovi za podnětný příspěvek. Velice si vážím toho, že se na problém podíval tak nějak zvenčí, nasát irskou whi... atmosférou.
25.03.2008 09:42:00 | Aťan
Vážení přísedící, milé posluchačky..
Ano..je to problém..nebojme se jej pojmenovat a následně se sním poprat..myslím, že nás na Aťana bude dost :o))
Samosebou se z hlediska globálního aspektu jendá pouze o destrukci ega..kterýmžto jsme si již v minulosti zaobírali..
Demonstrace slabostí je obranou existionalistického podvědomí..zjednodušeně řečeno..láska je stejně jako onen proslulý ropák v piheli..
Chápu stanoviska některých z vás..potíže se stolicí jsou jistě zcela konvenční..a snad právě proto se podstatná část populace dokáže s jistou dvkou entuziazmu na základní sexuální a materialistické potřeby tak nějak vysrat..
odpusťte mou otevřenost a upřímnost.. rozhodně nechci iritovat nikoho z veleváženého gremia..natož abych se jich dotknul (stejně by z toho nic nebylo..)
mno..abych tady zbytečně neplkal..mám totiž rád stručné a jasné stanovisko..jak jistě víte..
Tedy.. ve vztahu k extrovertnímu stanovisku mudr.Aťana
mi nezbývá než s tímto souhlasit a vřele doporučit každému náhodile přicházivšímu aby zvážil svůj postoj, zhodnotil veškeré ale to zdůraznuji, veškeré suběktivní a pochopitelně i oběktivní okolnosti a po té se uchýlil ku svému dlouhodobě prospěšnému stereotipu.
děkuji za pozornost
mudr judr csc ing bůh mr.Bean
25.03.2008 09:28:00 | Bean
Připomínky, které vytlačil dr. Čubík, byly zahrnuty do pozměňujících návrhů.
25.03.2008 07:41:00 | Aťan
Napsal jsi pravdu, krasne a jeste s humorem, ano i kdyz jsem se u nekterych pasazi zasmala , tak jsem se i pozastavila a zamyslela, moc se me to libilo.
24.03.2008 23:19:00 | carodejka
Byl jsem tři dny u tchyně na Vysočině a tohle téma se mi psalo samo. :-)) (...dělám si legraci.)
24.03.2008 20:38:00 | Aťan
Naše přípomínky z grémia a sekcí institutu, jsou již
zahrnuté v Tvé erudované a fundované odborné stati.
24.03.2008 20:19:00 | Bíša