Anotace: Víte, už nad tím přemýšlím dlouho o lidech o společnosti o mě
Máš pravdu, úplně souhlasím. Ale nevěřím, že by se nenašlo něco, co tě od tohohle života "odvrhne" jiným směrem :-) Něco lepšího, co tě naplní.. Neměj strach a hledej!
04.03.2009 22:56:00 | Princezna.Smutněnka
souhlasim, jenomže všechno je jen a jen o lidech, to jací sou a to jak věci prožívají, co jeden prožívá špatně to druhý nebere jako nic důležitého..a naopak..jeden se trápí, jiný je štastný..řešit společnost- to k čemu vede, to k čemu spěje..myslim, že co se rodi nove generace tak je to asi horší a horší, protože si všichni dovoluji čim dal vic,čim dal vic lidi vidi jen sebe, a nedokaži pro nikoho nic udělat, mysli jen na sebe a na to jak by si užili a všechno odbyli,jsou to flegmoši, kterym je vše jedno, ale všichni takovy nejsou a za to musime být vděční...a takovych lidi bychom si měli cenit. jinak by me třeba zajimalo jak jací lidé a vůbec jak bude vypadat společnost za takových 100 let..
08.04.2008 21:46:00 | Dedillope
Když půjdeš za tím, co tě opravdu baví a zajímá, naplní tě to. Je to stejné jako když má někdo ve škole pětky, ale přitom krásně maluje a je rád, když může kreslit obrázky. Většinou však právě takoví umělci dělají něco, co jim nic neříká, jen proto, že jim ostatní říkají, že by se neuživili. Kdyby se lidi nenechali omezovat a ovládat penězi, vypadalo by to tu jinak.
P.S. Na televizi se nedívám :-)
08.04.2008 17:25:00 | Ariella13