Anotace: Napadlo vás někdy, jak se lidé kolem vás mění a kolik jich ztrácíte? Mě nedávno... Prosím o názor...Díky, Cris
ano, lidé se mění... ale co ty víš? Co když nejsi jediná, která si to myslí? Co když to samé si myslí někdo jiný ve svém okruhu o tobě, o tvých přátelích?
Tím, že jsi svým působením dokázala ovlivnit lidi kolem sebe, se kterými si rozumíš, ještě neznamená, že ti ostatní jsou horší.
06.05.2008 14:11:00 | Wor
Jéžiš, nestraš! Já jsem v prváku a doufám, že víc už se naše převáně dívčí třída (což je někdy dost otrava) nezmění! Nebo aspoň ne k horšímu...
Ale hned je ti líp, když sis uvědomila, že ne všichni se tak změnili, že?
03.05.2008 13:57:00 | Grafomanická MIA
Ty tu rozepisuješ o těch, kteří se změnili k horšímu, nebo se nezměnili příliš. Ale co ti, kteří se změnili k lepšímu? Člověk to musí přijmout jako fakt. Lidé se mění. Je to přirozený děj. Někdy je to smutné, ale je to fakt. A že někteří přestali být ctižádostiví a nadšení z budoucnosti? Na zemi žije šest miliard lidí. Proč se šplhat tam, kde už sedí při kávě dalších sto, dvěstě...? To je pro průměrného člověka nepochopitelné. Jediné, co musíš udělat je smířit se s tím a utřít slzy. Člověk se nesmí mučit tím, že něco je. Musí pochopit proč to tak je. Bezcílně se v tom šťourat nemá smysl.
23.04.2008 21:34:00 | LD
Tak na sebe se člověk většinou nekouká... Ale je to pravda když se člověk změní, je jakoby zemřel... Vždyť pro nás je mnohdy důležitější duše než fyzickost...Je pravda ale, že si musíme všímat i těch, co se nezměnili, ač je jich málo...nikdy to nemohou být všichni...Ale naštěstí, pro některé lidi je to přechodné a mohou se zase změnit zpátky a být lepší, někteří...rozumná úvaha vcelku a pravdivá:-)
23.04.2008 20:15:00 | Skaja
A tvoje tvář na fotografiích vypadá jak? Pokud se změnily všechny tváře, všechny výrazy v nich, tak ani ta tvoje nemohla zůstat stejná...
23.04.2008 17:45:00 | Sushino