Vždycky je tu někdo kdo nám pomůže - to je ta největší pravda. I když toho člověka nevidíme, nebo nechceme vidět... :)
14.10.2009 17:18:00 | nedám si. díky
S ziletkou si tykam jen pri holeni a nekdy ani to ne :) Mno a ted vazne...chapu, ze tim chces pomoct a asi i castecne vyjadrit nazor. Mne se na to docela tezko reaguje, protoze s tim zkusenosti nemam (ani vlastni ani u kamaradu). Nicmene, napsala jsi to docela hezky, za to davam tip.
27.04.2009 19:14:00 | Nergal
Nemám ráda lidi, co se řežou nepo pálí nebo bůhví co ještě... Chápu, že mají problémy, ale neexistuje problém, co by se nedal vyřešit, a i když ti lidi třeba nemají žádné přátele a rodinu, která by byla ochotná pomoci, tak ještě pořád existuje něco jako psycholog nebo linka důvěry. Každý máme problémy, někdo větší, někdo menší, a kdyby jsme se kvůli tomu měli všichni řezat, asi by se jizvy staly dobrým módním doplňkem. Tak trochu mi připadá, že u některých lidí (neříkám že u všech) je to jejich řezání jen pozérství, touha vzbudit u jiných soucit nebo si něco dokázat. U jiných to je nemoc. Kdo se řízne jednou, budiž, všichni děláme chyby. Ale kdo si do kůže ryje čáru s každým problémem už by měl fakt vyhledat odbornou pomoc.
Takže řešme své problémy s lidmi, ne s žiletkami:)
01.05.2008 09:19:00 | Grafomanická MIA
Tak podle nazvu jsem si myslel že pujde o dokument o tom jak jsem se holil.A nakonec se to taky vyvinulo v řezaní do sebe ale ne nahodné nybrž záměrné.Na tohle téma jsem už pěkných par uvah napsal a vždy to došlo ke stejnému zavěru.Nikdo nazor nezměnil a ani nezmění.Celé to je o lidském odhodlání.Někdo v sobě má dost síly na to aby vše ustál sám a někdo sklouzne ke krajním řešením (antidepresiva v horším připadě sebepoškozování).Je to jen další příklad zkoušky.Zkoušky našeho odhodlání zvládnout cokoliv.A někdo to zvládne a někdo ne.
27.04.2008 22:46:00 | Gorgy
Máš pravdu, nemám problém se sebepoškozováním, nikdy jsem neměla. Jen se snažím pomoct, protože si myslím, že ten, kdo tento problém má, ocení každou, byť sebemenší nitku pomoci. Čekám, že mě lidé budou za tu úvahu obviňovat, budou mi psát, že nevím, o čem to je, jaká závislost se z toho stane...A proto znovu říkám, že chci jen pomoct. Jestli si z toho něco vezmete, to je už na vás =)
27.04.2008 13:19:00 | Sushino
Tím že se jednou řízneš...to nepoznáš...nepoznáš tu závislost co se z toho stane...
Ale je hezký že se snažíš pomoci...To ocenuji:)Jen nevím jestli to má cenu...
27.04.2008 13:10:00 | už ne pernikova princezna
Ty asi nemáš problém se sebepoškozováním co?Možná by sis to musela zažít...abys pořádně pochopila...
27.04.2008 13:09:00 | už ne pernikova princezna