Rychlost

Rychlost

Anotace: Rychlost. Fascinuje nás, a my ji máme rádi.

Když si představím slovo rychlost, vyvstane mi na mysl vzrušení. Pocit nebezpečí, kdy musíš spoléhat jen sám na sebe. Takový ten instinkt, který se nám vlastně moc a moc líbí. Chtěli bychom to zažívat častěji, ale bojíme se, i když nám na krátký okamžik dává pocit absolutního štěstí.

Nedávno jsem na volejbale běžel pro míč. Rychle se vzdaloval a skákal, mrška kulatá. Přidal jsem do běhu, dostal se skokem nad něj a velkým nápřahem ho oběma rukama srazil k zemi. Věřte nebo, ne, byl jsem v ten okamžik šťastný a spokojený sám se sebou. Řeknete si, jasně, vzrušení=adrenalin=štěstí, ale v tom bude něco jiného.

Například mě moc ve škole nebaví běhat. Kroužit dokola jako nějaká ovce a hlasitě při tom dýchat. Nudné, není tam ta rychlost, pocit zmatenosti a odkázanosti na vlastní smysly. Ale když běžíte lesem, pot se vám řine z čela a za vámi se řítí další blázen, to je jiná partie. Vnímáte každou větvičku, každou vyvýšeninu, nebo nerovnost. Na rozhodnutí, kam šlápnout, máte jen vteřinku. Tohle je skvělé.

Baví mě jezdit z kopce bez brzd. Baví mě přeskakovat zábradlí. Baví mě na louce běžet do strhání těla. Baví mě skákat z výšky do vody. Baví mě občas vletět do něčeho po hlavě a moc o tom nepřemýšlet. Baví mne chaotičnost, neorganizovanost. Ale jen občas, pak se znova vrátit do vyjetých kolejí. Baví mě rychlost. Jsem blázen? Ano. Suďte mě.
Autor davedav, 06.09.2008
Přečteno 323x
Tipy 4
Poslední tipující: puostě Uadek, Grafomanická MIA, Veru
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Blázen opravdu nejsi. Taky mám občas takové pocity. Být nespoutaný, o nic se nezajímat, volnost na de vše... moc se mi to líbilo. :)

11.09.2008 22:34:00 | puostě Uadek

Mě baví jet strašně rychle v autě!:) Sice je to dost hodně riskantní, ale tatík je aspoň velmi dobrý řidič, což samozřejmě nehodu nevylučuje...

07.09.2008 19:13:00 | Grafomanická MIA

Nejseš blázen. Anebo jo, ale to pak já taky. Souhlasím s tím, pěkná úvaha. Vážně.

07.09.2008 00:08:00 | Veru

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí