Pomoz mi

Pomoz mi

Anotace: Je to jen vypsani... Necekam pozitivni kritiku... Potrebovala jsem se vypsat a to se mi povedlo... Takze ukol byl splnen... Dekuju za kazdy komentar a klidne i radu!!:)

Schovavame se, protoze chceme, aby nas nekdo nasel.

Utikame pryc, protoze chceme, aby nas nekdo vzal za ruku a privedl z5.

To je naprosto presny.. To je to co ja potrebuju... A ty mi to nejsi schopnej dat... Vim, ze uz k sobe nepatrime, vim ze jsme jen kamaradi, ale ja kolem sebe zatim nemam nikoho jinyho, kdo by me chytil za ruku a rekl mi, ze mu na me zalezi... A ja vim, teda aspon doufam v to, ze ti na me porad zalezi... Ja to vim... Vim, ze tim, ze jsme uz jen kamaradi se nezmenilo to, ze me mas porad rad... Sice uz jinak, ae mas me porad rad... Jenze nejak to co bych potrebovala slyset, mi nejak nejsi schopnej rict... A to me na tom tejra nejvic...
Vlastne me neboli tolik to, ze mi to nereknes ty(i kdyz samozrejme to me drti taky),spis me drti to, ze mi to nerika kdokoliv jinej... Ty to vis, ze to potrebuju slyset, tak proc mi to nereknes?? To ti na me uz opravdu nezalezi?? Nebo proc?? Vim, ze bych se te na to mohla zeptat, ale kdyz ja se bojim. Bojim se, ze si to vylozis jinak, nez to bylo mysleno... A tohle nase kamaradstvi bude zase pryc... Zase se budes bat mi cokoliv rict, protoze nebudes vedet, jestli mi to nahodou neublizi. Napriklad, ze spolu budete uz rok... Me to nevadi... Hlavne ze jsi stastnej... Ale ja bych potrebovala pomoc... Prosimte pomoz mi...

(ěščřžýáíéů)
(ěščřžýáíéů)
(ěščřžýáíéů)
Autor Someday, 23.10.2008
Přečteno 436x
Tipy 12
Poslední tipující: Mounkey, M.i.š.k.a., Mademoiselle S., NikitaNikaT., R., LucQa
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

Lidi to tak občas cítí, ale neříká se jim to snadno :)
Jinak myslím, že by ještě bylo potřeba upravit pár chybiček a diakritiku (s tou se to vážně čte líp, věř mi ;)) a bylo by to dokonalé... Doufám, že ti pomohlo se vypsat, a buď silná!! :-)

25.11.2008 18:54:00 | M.i.š.k.a.

líbí

Je to zajímavé, ale cítím tam nerozvážnost... řéct něco, bát se, aby to druhý nepochopil jináč, bo se na něco zeptat... pak si asik nerozumíte... Má to jistou myšlenku. Dávám ST! za upřímnost a tak nějak srdce, které je v tem cítít, snaha se něčeho dobrat, udělat si jasno.

26.10.2008 12:44:00 | NikitaNikaT.

líbí

Drž se,i když je to jen kamarád,mysli na to pěkný s ním a drž se,i když tě má jen rád.

24.10.2008 11:52:00 | BARBYE

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel