Měla bys psát povídky. I když se to nezdá, dokážou být procítěnější jak básně a ten příběh v nich několikrát posílí účinky na čtenáře. Rozhodně jsi mi touhle úvahou dokázala, že bys takovou povídku napsala moc dobře...:o)
09.09.2006 23:26:00 | Mors
Jejda, teda tys mě vyděsila, takovej dlouhej koment. Dik. No úplně s tebou soucítím, mě roste osmička a šíleně mě z toho už druhej týden bolí celá pravá půlka obličeje:( Fuj zuby, fuj zubaři...
09.03.2006 16:44:00 | Epona
No páni. Tohle se vyrovnalo prožitku z některých skvostných básní a možná ho i předčilo svou prostotou a upřímností. Teď jen lituju, že jsem si od tebe nepřečetla žádnou úvahu už dřív, ale napravím to. Jen co budu mít víc času. Tady vážně stovka nestačí.
08.03.2006 21:44:00 | Epona
Sunny, máš tam ode mě mail... a pozn. k Tvému commentary viz. Kroky poznání - Kdepak dadaismus, zářící vysoko, to je normální volnej verš. A je tam významů docela dost... aspoň myslím...Rád Ti je ukážu. pá
17.11.2005 20:50:00 | MATT
To je moc pěkné zamyšlení. Vážím si lidí, kteří dokážou pozorovat svět kolem sebe. Obklopuje nás denně tolik krásy a zajímavých věcí, je věčná škoda si jich nevšímat. Taky nenadávám na jízdu autobusem a pokaždé si ji užívám. Jen stání na zastávkách a čekání ten dojem trošku kazí.
06.10.2005 08:16:00 | Lucie Plocová
Malý děti se dívají jinak než ostatní lidi.. jako by do nás viděli, jakoby ještě věděli něco, co my dávno zapomněli.. Moc pěkně, Sun.
ps:četlas mailik?
05.10.2005 23:31:00 | Euka
Holka, perfektní popis. Já autobusy sice nemusím, ale snad se zas nějakým někdy projedu. V každém z nás dřímá malé dítko, bohužel jen málo kdo s ním dokáže rozmlouvat a ještě méně lidí ho poslouchá... Měj se krásně a uživej si babího léta...
24.09.2005 21:38:00 | Manik
Jak ušlechtilé, prosté, přirozené, spontánní a krásné...Musíš být krásná, ale to už jsem ti asi napsal. Kouzelné okamžiky můžeme zažívat každý den..Neznám moc lidí, kteří dokáží něco relativně prostého popsat tak nádherně, empaticky, tak že z toho cítím život a mám pocit, že se ti dívám do očí. Těším se na nějakou tvoji delší povídku, kde stvoříš vlastní postavy a ukážeš nám tvou vizi v celé kráse..101 b.
P.S.- Já si také vždycky sedám na levo - to je ale překvapení..
23.09.2005 19:12:00 | WhiteShadow
Zima má taky své krásy, třeba běžky a lopocení ve stopě. Nádherný mrazivý vzduch a čisté bílé pláně. Každá doba má své pozitiva a taky každý věk, všichni si to prožijem, každičkou fázi života. Děkuji ti, že o tom umíš tak nádherně psát!
22.09.2005 20:32:00 | Krtica
Já chci větší bodovací stupnici! Protože na tuhle úvahu by mi nestačil ani dvojnásobek.
Znám tyhle chvilky, které, myslím, taky brzy začnu zapisovat, a až mi bude smutno, vždycky si je přečtu, stejně jako ty tvoje.
Já ještě nechci zimu! Potřebuji ještě alespoň pár týdnů vstřebávat teplé sluneční paprsky...Ale co, aspoň že jsou tu tvá dílka - taky zahřejí.
22.09.2005 19:38:00 | Alea - kometa kdovíco přinese
Sunny, co ti na tohle mam říct?:) Nejde jinak než super, skvělý a báječnýýý...Jak málo stačí ke štěstí a radosti:)
22.09.2005 14:34:00 | makretka