Anotace: moje prízemné túžby... alebo večná nespokojnosť tej ženy vo mne.
:)) áno, mláka je louže :)
my ludia nie sm azas az tak odlisni, vsak? Nespokojnost je nieco, co nas spaja :D
28.01.2009 10:11:00 | maranika
Mám pusu od ucha k uchu. Já zase se svým metrem sedmdesát pět chtěla být malá a místo jednoho kroku jich udělat dvacet a nevyčuhovat z řady a..."o))
Nevím co je vyhnout se "mláku" nebo tak nějak. To je louže??
28.01.2009 09:36:00 | Iva Borecká
Veve - videla si fotky z Počátek ? Tomu sa predsa hovorí "hlboký pohľad do očí" - ale inak chápem moc dobre
20.01.2009 09:29:00 | Romana Šamanka Ladyloba
6th: dakujem aj za ten. :) rada sa dozviem presnejsie, co je v tej polovici ...
Toto je len kratka lahka uvaha. Nehladate v tom ziadnu zivotnu mudrost, ani moje presvedcenie.. a uz vobec to neznamena, ze tymto "problemom" sa zaoberam intenzivne.
Len mam obcas chut rozpravat o niecom nepodstatnom, napr. o nohach :)
16.01.2009 12:45:00 | maranika
..pravda jsme stále jako ženy s něčím na sobě nespokojeny..víš..kdys jsem záviděla-nižší vzrůst..že mohou nosit všechny boty vysoce podraženy..ale to už je hodně dlouho..nosím botasky,neb něco podobného..a výška....tss..
starostí jiných je dost..každý člověk je jedinec sám o sobě..hmm..byla by to nuda vypadat stejně..
..a chlap je chlapem dle mého-když se dívá do hloubky duše a ne hloubky výstřihu a délky noh..pa..pa..
16.01.2009 09:38:00 | Tacca