Velmi krátké úvahy (21.)

Velmi krátké úvahy (21.)

Anotace: O hraní

Byla to ta nejkouzelnější bytůstka. Pořád se usmívala, měla takovou srandovní pihu a dolíčky a ten jeden zub, jak na něj byla tak pyšná. A půjčovala mi hračky a já jí na oplátku ty své. A byli jsme kamarádi a byli jsme spolu a občas se drželi i za ruce. A voněly jí vždycky vlasy, tak trochu po vanilce. A oči měla velikánské, že by se v nich člověk utopil.

Potkal jsem jí nedávno. Držela dvě igelitky s nákupem a okřikovala malého klučinu vedle ní. Její syn, došlo mi. Pak si mě všimla, chvíli mě pozorovala a bylo vidět, že přemýšlí, jestli jsem to skutečně já. Trochu rozpačité: „Ahoj.“ A k tomu omluvný pohled směrem dolů k její ratolesti.

Udělalo se mi smutno.

Zeptal jsem se: „Proč jsme si vlastně přestali hrát?“

Hloupě.

Já vím.
Autor David., 03.03.2009
Přečteno 400x
Tipy 15
Poslední tipující: Markéta.., Luccissek, Kes, floreciente, prostějanek, Aťan, maranika, rry-cussete, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jako kdybys litoval toho, že rosteme. :) Já jsem třeba ráda, že jsem vyrostla a že si pořád nehraju. Jednou třeba taky potáhnu igelitky s nákupem a budu šťastná, protože budu mít pro koho.
Ale jestli je takhle šťastná ona ... na to jsi se neptal :)

13.05.2009 11:05:00 | Kes

...protože je dospělá. :-)) Až odloží igelitky a (doufejme s manželem) obstará domácnost, bude si hrát dál - se synem (a doufejme i s manželem). Pokud to tak není, pak je hloupá a naivní tvoje otázka i moje odpověď. :-))

04.03.2009 12:30:00 | Aťan

Mně to teda vůbec nepřipadá jako hloupá otázka:)

03.03.2009 21:29:00 | rry-cussete

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí