Anotace: ...
za dávných časů , kdy zde pobývaly Keltové měla smrt bílou barvu jako sníh a mráz a jmenovala se Morgana. Jinak není Bůh ani peklo.To každý z nás musí jednou dojít k poznání jaký život si vybere. Člověk je na tomhle světě buď za trest, nebo za odměnu a je jenom na něm, jak s tímhle životem naloží a jaký život bude mít příště. Když přijme svůj úděl a bude se snažit svým životem někomu prospět, bude pak odměněn. Nejsou náhody. Vše má svůj smysl, a každý tu má svůj úděl.Musí existovat zlo, aby mohlo být i dobro, Jen to zlo nesmí převažovat . A tak by si měl každý uvědomit jak bude žít.
18.03.2012 13:23:54 | korzar
St jako hrom :)
...ale pleteš se, já jsem smrt viděl
http://liter.cz/Povidky/152409-view.aspx
12.12.2010 15:08:00 | Aťan
Zajímavě upřímné, otázka však je, proč by měl bůh být pojistkou naší blaženosti, když mu vlastně ani nevěříme.
13.03.2010 15:15:00 | Lilien
Škoda, že můžu dát jenom supertip. Konečně někdo se stejným úhlem pohledu. Děkuji Ti, alespoň si nepřipadám tak sám.
Všechno je jenom hra. Když byl na začátku jenom Bůh, který všechno stvořil, tak je jasné, že stvořil i zlo. Bůh potřebuje zlo k tomu, aby ho lidé vzývali, modlili se, upínali se k němu. Co je to za obrovské ego, když nechává svoje trpět proto, že mu to dělá dobře?
10.03.2010 17:29:00 | UCET KE ZRUSENI
Já si myslím že život a smrt nejsou vedle sebe-vedle sebe je narození a smrt a toto se odehrává V nekonečném pohybu zvaném ŽIVOT..
13.05.2009 17:05:00 | Weylin