Anotace: omlouvám se za sprostá slova, ale nešlo to jinak(a to jsem ještě byl oproti pravdě velmi mírný)
je to velmi smutné...myslím že na takové lidi lopatu umlátit a zahrabat!!!..a slečna přesný tip zamilované puťky..buď jí zbouchnul a nebo jednoho krásného dne přišel a řekl lásko uděláme si miminko a ona nadšeně přikývla a otěhotněla!!..chudák dítě...sice nëjsem zrovna pro ústavní péči ale někdy je to daleko lepší!!
03.10.2009 15:37:00 | Anye
Take souhlasim. Je to opravdu smutne, jak malo si lidi uvedomuji, jak velkou moc maji nad zivotem vlastniho ditete a jak jednoduche je ho nadobro znici nebo pospinit.
Nejen rodice, kteri jsou nezodpovedni ale i rodice prilis mladi kteri maji dojem, ze to malicke, je jakasi hracka.
Nastesti i pres to, pro takove deti jeste porad je nadeje. I kdyz mala.
Tvoje dilka se ctou opravdu moc pekne.
27.09.2009 01:30:00 | Emory
Souhlasím... Těžko utečete vzorům, který vidíte u svých rodičů a u lidí, mezi kterýma vyrůstáte... A i když se snažíte, jak chcete, časem zjistíte, že se chováte přesně jako oni.
07.07.2009 21:25:00 | Xindy
A takových,"co by dítě snad ani mít neměli" je určitě víc,hrůza pomyslet co z těch mrňousků může vyrůstat...
14.05.2009 13:12:00 | Květka Š.
Uff...to musel být zážitek :( ...a nejhorší je, že pokud se ten prcek bude posléze chovat jako jeho rodiče, vyfasuje punc hajzlíka a chudák bude žít jen po vzoru rodičů...
13.05.2009 23:29:00 | Lorraine