Hospodské blues
Hospodské blues
V období krize, jdou stranou iluze.
Každý si hraje na svém písku a stará se krb svého domova
Více než kdy jindy.
Jistě, jsou výjimky zvláště u hospodských povalečů, kteří však kritizují vše , všude a za jakékoli doby a režimu.
Tito lidé obracející do sebe půllitry zrzavých chcanek s vervou sobě vlastní, aby každodenně po šichtě ( pokud dochází do práce) zkritizovali celý svět.
Při těchto meditacích si štamgasti dokazují sami sobě, jak jsou dobří ve svém oboru, že nad ně není a sami umí nejlíp poradit a pomoci.
Když, ale dojde na lámání chleba, nezřídka ….skutek utek !
Druhý den neví, o čem byla řeč včera, tak nadhodí nové téma, nebo políčí na novou kořist, kterou patřičně zpraží již na začátku pohovoru. Běda nebohému, ohradí-li se, nebo nedej Bože pošle dotyčného do patřičných mezí.
To pak může rovnou lézt kanálama, neboť po odchodu domů z putyky bude očerněn a posléze roznesen veřejným rozhlasem, bez možnosti bránit se.
To je čecháčství…..
Znám takových jedinců pár z naší knajpy, ale po republice jich jsou mraky.
Když člověk přijde do cizí hospody, nebo někde v jiném městě, okamžitě se tito lidé na něho nabalí a zpovídají ho .
Neuvědomují si, že tento, přišel ochutnat místního moku a nechce být otravován a opruzován místními píči .
A nedej Bože, přijde-li s manželkou …
To se potom může hanbou propadnout při poslechu jejích oplzlých poznámek , průpovídek a připomínek typu …tak co mladá paní, co Vaše kozy ?, a podobných bezprizorných nemístních poznámek, zjistí-li, že hospodaříte a žijete na vsi.
Nemám nic proti chytrému, kultivovanému humoru, ale čeho je moc, toho je přiliž !
Též opakovaný vtip není vtipem.
A těmi se to mezi těmito lidmi jen hemží pro jejích zapomnětlivost, plynoucí z vypitého mozku, který již mají v hlavě zásluhou za ta léta požitého alkoholu.
Jistě namítnete, …Tak mezi ně sakra nechoď !
A máte recht.!
Nechodím, nebo zřídka a ještě za doprovodu své ženy, popiju dvě, tři pivka.
Manželka jednu limošku , zají to čokoládou, ode mne ucucne pěny a jdeme domů !
Ponaučení ?
Žádné !
Každý, ať si pije svojí ligu Gambrinus dál !
Pointa je pouze v kulturnosti a vyjadřování.
Tak Češi, Ať nám ještě dlouho chutná….
A na Zdraví …kurva
Přečteno 409x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
Komentáře (0)