Anotace: Lidi fascinovala spousta věcí na první pohled nereálných. Co takhle vzít si na paškál nesmrtelnost?
Nic proti tvé úvaze, ale jsou země, kde se smrt člověka oslavuje.Tak by se tedy dalo taky říci, že záleží, a to hodně, kde se člověk narodí.Opměl jsi tedy jednu důležitou věc, a to věc Velmi Osbní, a tím je víra.Ano, Všichni zde jednou zemřem, a já si dovolím říci, že ve Výsledku je to jediná zdejší spravedlnost.
Důležité není býti až tak vzdělaný, bohatý, přemrštěně pylný..., ale stačí být pouze lidský, v nouzi pomoci druhému, být hodný na své děti a podobně.A právě v tomhle máme stále co dohánět.Vím, dnes se tohle moc nenosí, ale je to tak, je to stále jednoduchá pravda.Pravda která platila, platí, a bude platit pořád. A proto je tak důležité žít, alespoň nějakou tu dobu, no, jak rád říkám, škoda dobrého člověka.
21.03.2013 21:18:51 | Jeněcovevzduchukrásného
No, jak si najdu čas, měl bych tu úvahu zkusit znovu, vzal jsem to příliš stručně. Ale děkuji ti za konstruktivní kritiku.
28.05.2013 15:13:32 | Myghael - the Lord of Absurdity
No, to snad ani není až tak kritika, ale já to tak prostě cítím.Zažil jsem v životě hodně hnusnejch věcí, ale hnusnej za to být nechci.Možná, že to máme každý tak trochu v sobě nějak nastavený, kdo ví.
04.06.2013 19:38:19 | Jeněcovevzduchukrásného
Já si taky zažil nejedno svinstvo, ale o tom se nemá cenu bavit. Prostě to, no, prostě stejně díky za koment.
04.06.2013 21:13:22 | Myghael - the Lord of Absurdity
Nesmrtelnost sice člověka začne nudit, ale stále se jedná o nesmrtelnost. Jako člověk, který sám o sobě uvažuje jako o hrsti neuronů a stále se nepokusil o sebevraždu, tvrdím, že vyhnout se konci je vysvobozující. Kdyby jsme se časem naučili používat větší část mozku, mohli bychom chápat více, než si nyní umíme představit a, za předpokladu, že nás to nedožene k sebevraždě, obohatit svůj život pokušením létat nebo odhalit čtvrtý rozměr (čas nepočítaje) a já bych za tak dlouhou dobu ráda vyvrátila Einsteinovu teorii relativity všeho. Vidět ostatní umírat je sice smutné, ale časem se na to dá zvyknout. Možná se stát i vrahem, i když... Dovedete si představit trest až nadoživotí? Skoro komické...
Jinak máš tip :)
24.04.2012 18:57:44 | angellka
Tak nevím jak kde, ale tady v Česku by tě asi po padesáti pustili na podmínku ven, v USA tě taky těžko odsoudí na víc jak tisíc let. Pro smrtelníka hrůza, pro nesmrtelného snesitelné.
Už jsem to párkrát přehodnocoval a jak čas dovolí, třeba to napíšu jinak... Nic není věčné. :D
24.04.2012 21:00:33 | Myghael - the Lord of Absurdity
To je hodně diskutabilní úvaha! Já o tom musím popřemýšlet, nasadil's mi brouka do mé duté hlavy
21.04.2011 11:51:00 | Grafomanická MIA
No já teda nevím, ale kůň nemá čas přemýšlet nad tím, jestli je nesmrtelný, bo má na práci jiné věci. :D Jinak myslím, že moje stanovisko k tématu nesmrtelnost u znáš, takže to sem ani psát nebudu. A ani se mi nechce. :)
27.08.2010 10:29:00 | Lili Holiday