Anotace: Co je smyslem života? Má cenu vůbec žít... Smrt je vysvobozením...
Asi by se ta úvaha dala napsat "kapku" lépe, každopádně za dobrý námět, za téma, které je na správném místě a pro povzbuzení dávám bodík :-) Je tady na Literu dost jiných úvah, které určitě nebudu odsuzovat, ale mě nezaujaly vůbec. O této se to říct nedá.
21.10.2010 16:00:00 | Yendas
Aťan: Neodpovídám za ostatní, je tam slovíčko myslím, což znamená, že je to můj názor, kdybych to napsala bez toho myslím, tak potom by to mělo ten význam. A proč je to hlavně o mě? Mám kolem sebe lidi, zajímám se o ně, mám o ně starost a spousta jiných věcí, ale v tom spěchu zapomínám na to, co chci i já a někdy třeba lituju toho, že jsem neřekla, co kdybychom šli tam. A tohle je napsané speciálně pro sestřenku úvaha s mým názorem. A neodsuzuj mě, když mě neznáš. Tohle zní jako slova někoho malýho, vím, ale je to pravda.
20.10.2010 20:54:00 | Cassée Moteur
"Myslím, že smrt je nám všem vysvobozením z pekla tohohle světa…"
Chvíli mluvíš o svých problémech a pak odpovíš za nás za všechny. Promiň, ale na 19letou je úvaha hodně nevyzrálá, některé 15leté Literačky a Literáci by tě strčili do kapsy. Víc mysli na druhé, ne jen na sebe...
20.10.2010 13:12:00 | Aťan
mělo by to končit nadějněji,nikdo neví proč jsme tady,pouze se můžeme domýšlet a je jen na nás zda budeme žít s optimismem a vírou nebo tonout v temnotě.A nebo jak pravil W.Blake-Někdo je stvořen k světlu dne,jiný zas k věčné temnotě.Asi proto píšeme,kreslíme,socháme a tvoříme protože prostřednictvím díla hledáme sami sebe...
11.10.2010 14:09:00 | la loba
Jenže nemůžeš čekat, že si přečteš smysl na nějakejch stránkách a budeš to vědět. Maximálně se dočteš, že to někdo dokázal, našel SVŮJ smysl a žije naplno. Což v důsledku ostatní hledače může dostat do ještě větší depky.
Těch, co to dokázali, možná není moc, ale protože není ani moc těch, co do toho dali všechno.
08.10.2010 13:29:00 | Unyle Pěl