Anotace: Kritika dnešní výchovy. Když si myslíte, že své dítě vychováváte dobře, zkuste se podívat na tuto úvahu a přehodnotit svůj názor. Ale tento článek je určen pro všechny lidi, aby se nestávaly katastrofální chyby, které se ale odrazí v chování lidstva
Tak tohle by si mělo přečíst hodně rodičů! Někdy, když jdu po ulici a vidím matku s malým dítětem, ani ne dvouletým, jak na něj řve přes celý blok, všichni to slyší, dobře si uvědmují ne zrovna bezdůvodný pláč dítěte, ale nikoho to nezajímá! Všem je to jedno, nestarají se o to, protože to není součástí jejich života, není to jejich problém..
Hej, tohle jsi fakt psala v jedenácti??
12.12.2008 13:09:00 | Anulyynka
Hm, díky, ale na pochvaly si moc nepotrpím. Jasně, jako urážku to vůbec neberu!
16.04.2006 10:21:00 | Faileen
Tak to je neuvěřitelné.To se moc omlouvám ale urážka to rozhodně není.V tom případě jsi určitě skvělá dcera.Tak dobře jsi to napsala vůbec mě to nenapadlo.Klobouk dolů.
10.04.2006 19:55:00 |
Moc mě potěšilo, že se vám můj článek líbí, ale musím vás upozornit na jednu maličkost. Já nejsem matka, je mi 11let a tak to všechno cítím. Jinak se mi váš komentář moc líbil.
07.04.2006 19:14:00 | Faileen
Naprosto s tebou souhlasím jsem taky matka a vím o čem mluvíš.Všímám si svého okolí a taky se někdy divím že si stěžují lidé kteří nemají ten zprávný vztah ke svým dětem.Ono ale je těžko soudit i ti rodiče nemají dobré základy a tak neví jak vychovávat.Nejlepší je se soustředit na své děti a dát jim to nejlepší,dobré základy a pak je nechat ať sami rozhodnou jak jít dál.Ale přesto je to těžké.Děkuji za pěkný článek moc mě potěšil.
06.04.2006 23:19:00 |