Anotace: život brzy skončí, co nám kdo dá za to, že jsme byli smutní? (Remarque)
Taky mám prázdný období... Už pár let jsem nic pořádnýho nenamaloval.:o/ A s tvorbou literatury(dá-li se tomu tak říkat) je to taky tak už tejden. Čím to vlastně je, ani nevím...
Zajímavá úvaha.
09.09.2006 23:37:00 | Mors
Taky nemůžu tvořit. Nevím, co se mnou je, snad jsem najednou dospělá nebo mám moc práce či mi chybí někdo, pro koho bych psala, protože se mi někdo zaryl do srdíčka příliš hluboko, než aby se dal tak snadno vymazat, jak jsem si myslela. Hodně štěstí, Sun, protože ty svou vřelostí přímo sáláš.
04.09.2006 17:04:00 | Alea - kometa kdovíco přinese
:)zatím neponocuju.. ahoj sluníško, díky, já trochu váhám, jestli přijet.. vždyť vy už jste taková parta a mne neznáte.. další věc je, že na 16 to nevidím moc ok, protože jsem v práci, kdybych mohl odtud ve 13, budu tam stejně až tak okolo 17, podle toho jak by jel vlak, k tomu nějaká zpoždění.. a pak budu zas jako ten malíř..
06.06.2006 17:21:00 | J's ..
dnes ráno, někde mezi snem a probuzením, jsem viděl tvůj obraz... na chvíli jsem zapomněl, až teď si říkám, jak se asi sunny má...podívám se...dotkla jsi se něčeho, co mi sedí v hlavě a nedá pokoj, motiv umělce, jeho inspirce a hledání se cesty.. děkuju mám zase o blíže abych to rozlouskl...
měj se krásně Sunny
01.05.2006 11:48:00 | Palička
Sunny, přál bych všem malířům, aby mávali svými štětci stejně obratně, jako ty dokážeš mávat slovíčky! :-)) Život je o tom, že něco udělat chceme a něco udělat musíme. Někdy uděláme co nemusíme a neuděláme co chceme, ale v tom je právě kouzlo života. Díky za všechno co píšeš, děláš nám tím radost. :-))
30.04.2006 12:34:00 | K.a.Z
Ahoj broučku.. nikdo nemůže stihnout všechny okamžiky a nikdo nemůže zachránit všechny malíře. Ale i ten jeden čajík pro něj jistě hodně znamenal a možná si jen potřeboval prožít svůj smutek, aby mohl být další den o to šťastnější..
24.04.2006 16:30:00 | Euka
Jej..nádhera. Sluníčko, smekám..Nedovedeš si představit, kolik pocitů ve mě tvá slůvka vyvolávají.
18.04.2006 01:22:00 | Movinecka
Říkal jsem si kam tím celým můžeš směřovat, ale dobře jsi to vymyslela.."Co nám kdo dá za všechny ty okamžiky, kdy jsme byli smutní, co vrátíme naší duši, která platí daně, velké jako svět."...
Jazyk nádherný jako vždy.., témata všedního života jako vždy a zůstává ve mě pocit, že i když sedím na lavičce v parku nevěda co bych písnul, příjde slunný záblesk inspirace v podobě slečny, která nabízí čajík cizincům..
87b., velmi zdařilá práce.
16.04.2006 21:06:00 | WhiteShadow
Sunny, ty jsi takový sluníčko. Tebe bych potřebovala mít tady někde u sebe, nebo se u tebe stavovat na čaj a pokaždé bych se usmála, schovala slzičky někam hluboko a neplakala. Zdá se to, že nepláču a jsem andílek vid? ALe každý má své chybičky a své tajemství a trápení...Aj já..Ale na ten čajík se někdy možná stavíím=)
Jinak úvaha fakt dobrá. Myšlenky o malířích..o tom, že bys je ráda zachránila..Nezbývá mi než pročítat znova po písmenkách a dýchat, tak jak je to přirozené...
Mám tě ráda zlatííčko:)
16.04.2006 11:29:00 | makretka
Je to moc pěkné, Sunny, dá se nad tím zauvažovat. Nejhezčí je ta myšlenka, že kdyby dostal ještě jeden čaj, tak by možná neodešel. I v životě je spousta takových okamžiků, jenže nedá se vždycky určit, co je správné a co ne. Tohle už je otázka spíše štěstí a náhody, možná intuice. Někdo ale musí mít smůlu. Vše zůstává v rovnováze.
15.04.2006 09:45:00 | Mr.George