No jóóó... tak teď už mě to je jasný, proč jsme na podobné vlně! :-))) Ty jsi chtěla kapelu, a já ji měl:
http://www.liter.cz/basne-prodospele-760386-cist
Jak to po 6 letech vypadá s tvojí kapelou?
15.06.2012 16:47:49 | Aťan
Já a moje kapela je příběh napsaný asi na 130 ti stranách jednoho mého příběhu ... kdysi jsem po kapele toužila, ale nevyšlo to ... tak jsem si svůj sen splnila na papíře. Byť dnes už se na ten příběh dívám s nadhledem, je v něm kouzlo snů, pevných, zoufalých, ale krásných snů
17.06.2012 20:51:16 | Aaliyan
Tohle znám...možná až moc dobře...možná že to bude stejným věkem...možná, že lidi jsou všude stejný...podpora hold už hold patří mezi vypočítavé zbraně pochlebovačů...
16.07.2006 23:58:00 | Košťák David
Jo taky mi bylo 15. Vím že to ti nepomůže ale kdybys chtěla pokecat tak se ozvy. Hodně lidí za mnou chodí když okusí hořkost dna, ale když já se v bahně plácám nikdo není na blízku.
31.05.2006 18:23:00 | petrzal
To s tím být sebevědomý jsme, myslím, rozebraly už v mailu před přijímačkama, takže teď jen krátce - v patnácti jsou rodiče občas k nevydržení, to chápu. Problém je, že časem se to zlepší jenom trochu... Ale když máš dost odvahy dělat všechny ty věci, které děláš a říkáš (a potom mi o tom vyprávíš), tak jednoho dne budeš mít určitě dost odvahy říct rodičům, jak si svůj život představuješ. Konečně - je to přece TVŮJ život.
05.05.2006 16:16:00 | Gina Rocca
Někdy lidé zkrátka nedokážou povzbudit. Myslím si ale, že jsi silná a sebevědomá. Jestli je to opravdu tvůj cíl, tedy založit si kapelu, tak zatím běž. Samozřejmě ne přes mrtvoly, ale tak, abys uspokojila své touhy.
S požehnáním
04.05.2006 07:20:00 | Hippy