Hezké.Velmi hezké.Nikdy bych nedokázal nic takového napsat.
cituji:
Mám zapomenout, že jsem kdysi milovala tu lacinou vůni růží?
A ptám se:
A chceš zapomenout?
19.11.2007 17:57:00 | Replix
Líbí se mi tvůj způsob jakým se vyjadřuješ.. líbí se mi i myšlenka téhle ůvahy...
02.08.2007 11:26:00 | TerA
Líbí se mi jak píšeš. Je to dost dobré. A k těm růžím ja si myslím že všechno krásné má a musí mít v sobě trochu smutku a bolesti, abysme si toho vážili.
p.s. děkuji ti za tvé komentáře:-)
15.12.2006 20:49:00 | Henzeke
Už čtu tvůj druhý příspěvek. Moc se mmi to líbí. Čiší z tebe něco, co by mohl kdekdo závidět. S hrdostí a slzami v očích milovat tenhle život, bez jakýchkoli pochyb... a bez záchvěvu...
27.10.2006 17:57:00 | Dilla
jo, jsi člověk, ale neřekla bych jen tak ledajakej, aspoň podle toho co píšeš...ale pokud chceš vybočit z davu víc, šáhni po nějakém avantgardním stylu(výsledek zaručen:nádherně šeptavé pomluvy nudných spolužaček, spousta divných pohledů, a šílené přezdívky, nádhera:)))
mě teda na růžích přitahuje zrovna to, že píchají, že se brání, aby k nim oškliví lidi čichali a trhali je...aspoůn se pomstí. Vůně je nádherná, neřekla bych že laciná. laciná je vůně pěny do koupele, parfému, aromatických svíček, ale růží?ne-e...
23.09.2006 21:50:00 | Trdlo