Anotace: ..rozpoležení mé včerejší nálady.. ..můžete k tomu klidně napsat i svůj názor / komentář..
Hodně optimistická úvaha, to se mi líbí!:) Nemám moc ráda řeči o sebevraždách a o tom, že život je jen cesta bodláčím, takže tvoje úvaha je příjemná změna:) Život je pes a je prostě psina ho žít ... :)
17.01.2008 18:56:00 | Grafomanická MIA
Život je vlastně taková zahrada s květinami a ty nejhezči jsou růže,ale když ji utrhneme aby jsme si přivoněli píchneme se o ni....
Někdy za to,co se stane nemůžeme,ale faktem je že z 90% za to ten člověk může.
Život není jen krutý a boj,jak to prožívám ve svých úvahách a básních,je to i něco krásného a mžeme v něm i něco dokázat...
Někdy to ovšem nejde jsou k tomu různé důvodypročnení pro nás krásný...to je těch zbývajících 10%.Člověk někdy mu brání v krsném životu i jiní lidi,nnež on sám.
Třeba rodiče,nějakej člověk ve škole,kterej šikanuje atd.
Teď jsem,ale mluvila o dětství.Až bude zase ten člověk dospělý může si vzít haj*la mannžela/manželku i když většinou jsou to chlapi a nemůže z to jak má zpackanej řvot,protože se před svatbou přetvařoval/přetvařovala.
Nebo im může dělat problémy v žiotě šéf v práci.Nebo to,že tu práci vůbec nemohou sehnat.
Ale vždy se za to nemůže jsme tí mhle komentářem chtěla říct.Aůe máš to krásě napsané:-)
23.11.2006 09:50:00 | Dušekteráztroskotává