Anotace: jak to vidí jeden člověk, který je hrál a i pořád hraje, ale taky má názor na jiné dění
Zase jeden chytrej co Hippy? Nenávidím lidi jako ty! Strašně mnoho keců na nic. Tato úvaha byla dobrá. Hodně vyjádřila to co si o hrách myslím. Taky nejsem zastáncem her CS a jim podobných. Mám rád hry, kde máte velkou možnost výběru, a kde budete moci budovat svou taktiku. Např. teď hraji sérii Port Royle a není to jen o hloupém střílení, ale hodně o taktice a taky o obchodování. A že to může být závislost? Ale jděte. kolik takových odpůrců her kouří, pije hektolitry kávy nebo pije do rána v hospodách? TO je závislost. Tohkle nemá co nabídnout!!!
14.08.2008 09:20:00 | Démon
Hippy nevie čo to PC hry sú, lebo ich nikdy nehral a teda má na ne ten klasický názor, lež ja, ako zainteresovaný, súhlasím s tebou Sirinis!
Nieje hra ako hra, Civilizácia a Counter-Strike je podobný rozdiel ako film Pianista a Terminátor.
Na PC hrách sa dá veľa naučiť, čo v škole nenaučia (kreativita), jazyk (angličtina), alebo aj všeobecné znalosti (čo je toekracia...)
28.03.2008 14:15:00 | Sarazin Faestred
každý hledíme na věci různým pohledem
a nikdo ani neví co je ztráta času když každý ji vidí v něčem jiném
tak už to asi hold bude
17.12.2006 18:44:00 | Sirnis
Nesouhlasím s TV, ani s počítači. Přečti si knihu : Čtyři důvody pro zrušení televize. Dozvíš se např., že u TV není zkoumáno, zda nepůsobí rakovinotvorné zárodky, že škodí tělesnému zdraví dvakrát víc než cokoli ostatní v důsledku sezení. Že obrazy, které vidíš, zůstávají v tvé hlavě ještě několik dní poté. Zvláště agresivní obrazy pak způsobují opravdovou spoušť. Něco podobného se děje u počítače. Knihy, to je rozdíl. Kniha budí fantazii čtenáře, nutí ho přemýšlet. Samozřejmě i tady je nutné vybírat a nečíst všelijaký brak. Ale jestliže dávám přednost knihám, které mě vedou k pohcopení hloubky života, a které mě navedou na zodpovězení některých otázek v mém životě, pak si myslím, že číst je správné. Ale všechno s mírou. Jinak nemám proti hráčům a TV maniakům nic, pouze tvrdím, že zbytečně ztrácí podstatnou část svého krásného života!
S požehnáním
17.12.2006 16:07:00 | Hippy
ted odpovím jinak
čteš knihy?? sleduješ filmy??
pokud ano tak co ti to dává
myslím tím pokud čteš knihu co má třeba 500 stran tak jak dlouho u ní strávíš než ji dočteš??
jestli jsi četl co jsem psal tak tou odpověď teda spíše komentářem napadáš i ty co čtou knížky a sledují filmy
všechno bere čas
záleží jen na nás zda během té doby z toho něco máme
15.12.2006 15:27:00 | Sirnis
Být tebou, tak si položím základní otázku:"A CO z toho hraní máš?" Odpovím:"Hodiny ztraceného času, které jsi mohl strávit něčím jiným, něčím prospěšnějším." Hry kradou čas na druhé lidi, berou si tě pro sebe. Stejně jako televize! Ta je taky o ničem. Kolem sebe máš určitě lidi, kteří tě potřebují. A ty místo toho sedíš u blbé bedny. To je pěkná hloupost, ne?!:-)
A jednou si položíš otázku:"Sakra, nemohl jsem ty dny, které jsem ztratitl sezením před bednou, věnovat něčemu smysluplnějšímu?"
S požehnáním
15.12.2006 14:41:00 | Hippy