Anotace: Taky školní námět...Jsou tam tu a tam chyby(myslim v obsahu, ne gramatický i když ty asi taky)a jedna ironie, tak to neberte stopro vážně...Prostě je to jen můj pohled na věc. A vlastní názor, ať je jakýkoli, se cení.
Takže: Slova a písmena mají zásadní význam pro evoluci, jelikož to je jeden z hlavních prostředků jak si předávat vzorce chování ;)
ano, je pravda že spolu lidé mluví čím dál méně, pozoruju to taky na sobě, je hodně lidí kterým nemám co říct, ale na druhou stranu je hodně lidí, se kterýma můžu prokecat i 12 hodin v kuse...
jj, většina lidí ztrácí sny, ale existují někteří, kteří sna mají, ctí je, a hlavně se nehodlají poddat "dravému věku atomových bomb", a to že je ostatní neberou, to jim je úplně jedno, protože pořád tu jsou ještě ti, kteří mají také sny;)
njn, vývoj v komunikaci, ale za sebe můžu říct, že jsem ještě nikdy neposílal žádnou sms k narozeninám 2x, vždy byla jiná, originální, většinou i dlouhá. To samé platí o ostatních přáních. Když opravdu chci někoho púotěšit, napíšu to tak, aby ho to potěšilo, i s dnešními metodami komunikace. A k žádnému obligátnímu Vsecko nejlepsi k narozeninam bych se nesnížil to je hrubě pod mojí úroveň :)
Btw, to jak nám na někom záleží se dá vyjádřit i jinak než slovy, jde to i pohledem, dotekem, nebo jen malým dárečkem který potěší, možností je spoustu :)
Snad tě tenhle komentář potěší, abys věděla, že ještě existují lidé kterým záleží na jistých věcdch :)
30.07.2007 14:34:00 | Arcanis
Zajímavě napsané dílko..Doufám že tě alespoň potěším tím že já se snažím minimálně ty důležité věci stále řešit z očí do očí, protože napsat v smsce "miluji tě" nebo naopak "je konec" je velmi snadné..ale umění je si to všechno vyříkat vysvětli reagovat..v reálu a aktuálně
Iva
27.06.2007 13:40:00 | pohodářka