Alkohol
Anotace: Měla jsem napsat za domácí úkol úvahu na téma Alkohol a jeho vliv na naše zdraví :D je to jenom taková menší trapárna do školy.. :D
Alkohol je dnes už velmi rozšířená droga. Stále více (ať už zletilých či nezletilých) lidí se těmito kapalinami nechávají unášet. Nedávno jsem viděla reportáž o 11ti leté školačce, která to přehnala s pitím tak, že jí (ze školy!) musela odvážet sanitka a musela se podrobit výplachu žaludku. Nevím, jak vy, ale já jsem měla v 11 letech jiné zájmy, než si při každé příležitosti ničit játra tím, že si zahraju na machra a vypiju několika procentní vodku na ex. Co asi z takových lidí může vyrůst, když si na prvním stupni ZŠ kupují z peněz svých rodičů alkohol? Určitě vyrovnání, úspěšní a inteligentní lidé.. Samozřejmě neříkám, že občasné usrknutí ze sklenice alkoholu vám okamžitě přivodí kocovinu. V jednom článku v METRU jsem četla, že pravidelné pití menšího množství alkoholu je dokonce zdravější, než když se mu člověk vyhýbá úplně. Myslím, že alkohol je droga jako každá jiná a myslím, že například lidé, kteří každý den vysedávají v McDonaldu nemají právo nějakým způsobem odsuzovat konzumenty alkoholu, a naopak. Každý bychom si měli stanovit priority, jak s naším životem chceme naložit. Opiju se do němoty a budu se válet někde na silnici, aniž bych o tom věděl, nebo se dokážu bavit a uvolnit bez alkoholu? Znám mnoho lidí, kterým alkohol rozvrátil rodinu, nebo alkoholem řeší všechny své problémy. Problémy typu- už mne nic nebaví, radši se zpiju a nebudu o sobě vůbec vědět. Asi si myslí, že nezaplacené účty lze utopit ve sklenicích s alkoholem. Nechápu, že ačkoliv všichni častí konzumenti alkoholu vědí o škodlivostech a problematikách alkoholu, ale berou je na lehkou váhu a tím si mnohdy pěstují závislost. Jsem ráda, že v rodině nemám žádného zoufalého ztroskotance, co si nechá vzít život výměnou za sklenici hruškovice.
Komentáře (0)