Jaké může mít trable dívka z vyšší společnosti?
Amorfní lidé se procházejí po perónu jako modelky po molu, jako neplavec po úzké lávce dvacet metrů dlouhé, pnoucí se nad hladinou rybníka.
Tolik věcí, projekcí, stavů, probíhá hlavou.
Žijeme v předsudcích , klamech, domýšlení, jdeme mnohdy po povrchu, mnozí z nás. Snad nás omlouvá to, že jsem v podstatě živočichy.
Vnímáme ponejprv siluetu, pak provedení těla, jeho stavbu, barvu očí, účes, plnost rtů, délkou řas, hebkost kůže pod bradou, šíři ramen, velikost a tvar prsů, plochost břicha nebo jeho vyklenutí, tvar pánve, zřetelnost či zastřenost klínu dle typu oblečení – jiné zobrazení skýtá, je-li oděn v leginách a zcela odlišně působí řekněme v riflích.
Jedna – přibližně dvacetiletá seděla pod úhlem čtyřiceti pěti stupňů po mé levici. Uchvátila mě délka jejich řas, hustota.
Co jí asi může trápit? Trápí-li ji vůbec něco… Je mladá, pohledná, sebestředná, uši má zcela ukryté růžovými sluchátky značky SONY. I když zatím nevstala, z jejich dlouhých nohou usuzuji její typologii na urostlou tenistku. A je vážně poutavě“ nastylovaná“.
Po chvíli přišla průvodčí. Dívka zvedla své obočí, načež svěřepě k ní pravila:
„Říkala jste některým lidem, že jste volala do Svinova, aby navazující spoje i rychlíky na náš vlak počkaly, když máme osm minut zpoždění, je to tak?
Sdělila jste, že i rychlík 7 45 hod pozdržíte v Ostravě Svinově?!“
Průvodčí: „ Ano, to je fakt“.
Dívka: „Ale mi jede v 7 40 Regiojet!“
Průvodčí: „Milá slečno, umím pozdržet jenom vlaky Českých drah, ale ne Regiojet! Proč jste nejela do Svinova o hodinu dříve? Copak můžete spoléhat, že vlaky pojedou na minutu přesně, když napadl sníh? Co Vás to napadlo?“
Dívka: „Ale já už mám koupený lístek! Co mám dělat?“
Průvodčí: „Na to jste měla myslet dřív, slečno!“
Teď už vím, jaké může mít trable tato dívka zjevně z vyšší společnosti…
Přečteno 406x
Tipy 6
Poslední tipující: zelená víla, Robin Marnolli, bogen, Frr
Komentáře (8)
Komentujících (4)