Anotace: ... stává se mi, že si Vás představuju... určitě jsme se už někdy potkali :o))
Normánlě mám teď chuť všechny ty lidi poznat, tedy ne že bych normálně nechtěla:) Líbí se mi, jak mile píšeš o ostatních, nevím proč ale připomnělo mi to svařák:D Asi proto, že taky hřeje:)
28.08.2008 17:36:00 | Grafomanická MIA
To tak není!!! Chtěla jsem to postupně doplňovat, ale zjistila jsem, že je to nesmysl, tak to nechávám být... jen když někdo napíše svůj názor na někoho, nebo na sebe sem do komentíku, tak to připíšu... :o)) ale je to blbost!
06.03.2007 11:25:00 | Hannazka
vykouzlila jsi mi úsměv přes celej obličej! Doufám, že tak ti naši Literáci opravdu vypadají, protože takhle by se mi líbili.
A víš, že jsi mě vystihla? S tou obrovskou taškou?:)děkuju
a k tomu fóru, bez něj bych to tu asi ani neobjevila
04.03.2007 16:02:00 | Trdlo
*Pro odlehčení toto čtení*
*A jen hlupci neschopni představ jsou*
*Možná* ;-)))
27.02.2007 19:30:00 | Báček
Je to hezký, opravdu, líbí se mi to, je to napsané tak tajemně, osoby, jež se zdají být těmi, které tu čteme ... také si občas sem tam někoho představím.
27.02.2007 17:07:00 | NikitaNikaT.
Kouknul jsem do komentářů a čtu jenom samou chválu, tak jsem se rozhodl také vyjádřit.
Toto dílo ve mne zanechalo rozporuplné názory, na jednu stranu bych chtěl ocenit nápad a zpracování, ale co mi trošku vadí je až přehnaně zidealizovaný pohled na tento server a jeho "obyvatele". Ano, těm zde zmíněným a v dobrém světle vylíčeným lidem to sice určitě vadit nebude, ale každé město má i své pochybné existence...
Ještě dotaz: Bylo opravdu nutné si na toto dílo dělat reklamu v diskuzním fóru?
27.02.2007 13:04:00 | CorrimsonTom
... férově říkám ... doba je divná a my jdem divně s ní ... jen na malou chvíli postůjme ... to nás nezničí ... milujme ... dívám se dívám ... tam je ten park okrasných tisů ... kosák zpívá si song ... a já unášena pohledem nepřítomným ... vznáším se slovem ... pokorným ...
27.02.2007 08:53:00 | Marcella
mno, tak to je pěkné:-).....ale plno lidí jsi zapomněla.....já se těším, až se něco dozvím i o ostatních:-)
26.02.2007 20:21:00 | Lisa Kloboučková
To je tak rozkošné, zlatíčko. to je opravdu nápadík. Jakobych je potkávala s tebou.
26.02.2007 19:33:00 | Gaha
no výborný nápad, aspon se o sobě něco dozvíme nezúčastněným okem :o) pokračuj pokud tě to nadchlo
26.02.2007 19:30:00 | Pavel Kotrba
ehm.. na mě se tady ještě nezapomnělo ? :)
Krásný, děkuji.. snad jen, že láska smysl má.. taková ta mateřská.. kamarádská.. a to je všechno (víš, možná i jinde. jen si to ted nějak nejde pžiznat, sluníčko)
Posílám pohlazeníčko.. nějaký úsměv.. co jsem u tvé povídky/úvahy vyšmátrala.... :-*
kuju
26.02.2007 19:13:00 | Zamilovaná do nezamilované doby
Skvěle jsem se bavila =O)jen sji trochu netrefila mou podobu =OP copy nenosím, nejraději nosím rozpuštěný vlasy a barevný "klobouček" =OP, ale je to naprosto skvělý =O)))
26.02.2007 18:53:00 | Elvien
Pobavilas mě ;-D Pořádně jsem se zachechtala u Jarky, Šmudlínka, líbila se mi Marcella - toto bylo nejvtipnější, jinak tam máš něžné zajímavůstky... :-) To bude sranda, až nás uvidíš na živo... (porovnej s fotkami na gp123.blog.cz) ;-)))
23.02.2007 22:10:00 | Levandule
Je to moc hezké výpravné dílo.Mám dojem,že jsi to trefila.Jako bys všechny znala.U mně jsi poněkud zalichotila,ale je to docela příjemné.
Nemohla jsem Ti nedat 100 bodů. Zasloužíš si je.Není to za to přikrášlení,ale za tu mravenčí práci.
23.02.2007 19:11:00 | s.e.n
Tak až uvidíš tu rozcuchanou holku, co má přes rameno kytaru a tajemně se usmívá na hvězdy.. nebo s hlavou skloněnou v chůzi pozoruje dlažební kostky.. tak to je Kapika.
23.02.2007 00:17:00 | Kapika